فلزیاب

خرید گنج یاب

خرید گنج یاب

خرید گنج یاب

اگر شما عزیزان به دنبال خرید گنج یاب هستید . پیشنهاد میکنم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید .

در هنگام خرید دستگاه گنج یاب باید به فاکتور های مهمی توجه کنیم در ادامه این مقاله به این فاکتور ها اشاره میکنیم . فلزیاب ها انواع بسیار زیادی دارند و فاکتور ها و پارامتر های زیادی وجود دارد که نشان دهد یک فلزیاب چگونه عمل میکند . به طور قطعی هیچ شرکتی نمیتواند بگوید که چه فلزیابی بهترین است و چه فلزیابی بدترین میباشد زیرا فلزیاب ها کار آیی متفاوتی دارند و هر فلزیابی کار منحصر به فردی انجام می دهد .

در ایران و مخصوصا در چند دهه اخیر پیشرفت دستگاه های فلزیاب بسیار زیاد بوده است . انواع دستگاه های تولید شده در ایران و در خارج از ایران بی نهایت میباشد . کلا زمینه فلزیابی در ایران بسیار گسترده و پیچیده است . هر کدام از فلزیاب ها برای شرایط خاصی مناسب است و ممکن است اگر از فلزیابی در خاک های سنگلاخی و سفت استفاده شود نتیجه ای که منتظرش هستین را نگیرین اما اگر از همان فلزیاب در زمین های هموار و زراعی استفاده کنید نتیجه برای شما بسیار رضایت بخش باشد و یا بالعکس .

افکار نادرست درباره خرید دستگاه گنج یاب

کاوشگران با تفکر به این که با خرید بهترین گنج یاب دنیا خیلی زود ثروتمند میشوند اقدام به خرید فلزیاب میکنند . ولی واقعیت چیز دیگری است . اگر بهترین دستگاه فلزیاب جهان را هم خریداری کنید ولی نحوه استفاده از آن را بلد نباشید به درد شما نمیخورد . بیش از ۵۰ درصد موفقیت در گنج یابی به مهارت اپراتور بستگی دارد .

پس حتما باید هنگام خرید فلزیاب از شرکت آموزش های لازم برای کارکردن با دستگاه را ببینید . شرکت فلزیاب زرشناسان بعد از فروش فلزیاب به مشتریان خود آموزش رایگان نحوه استفاده از انواع دستگاه طلایاب را ارائه میدهد . پس کاوشگر باید یاد بگیرد که اصولی و درست با دستگاه فلزیاب کار کند . آن زمان است که بهترین دستگاه گنج یاب در ایران را در دستان خوود میبیند .

مشخصات دستگاه گنج یاب خوب

  • توانایی تفکیک فلزات بین عمق ۱٫۵ تا ۲ متر
  • حذف ذرات به صورت اتوماتیک در حین کاوش
  • قابلیت بالانس اتوماتیک در حین حرکت
  • مجهز به تکنولوژی و سیستم عملکرد پالسی بوقی
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تشخیص اهداف در عمق بالای ۳ متر

به خاطر تنوع زیاد فلزیاب ها باید دستگاه خود را با توجه به شرایط محیط کاوش و انتظاراتی که خودتون از دستگاه دارید انتخاب کنید. ولی به صورت کلی اگر قصد دارید دستگاه گنج یاب خوب و دقیق خریداری کنید باید سیستمی را انتخحاب کنید که حداقل قابلیت های بالا را داشته باشد .

خرید گنج یابچطور بهترین و مناسب ترین فلزیاب را برای خود انتخاب کنیم ؟

اولین قدم در خرید فلزیاب انتخاب شرکت معتبر میباشد . حالا سوال اینجاست که چطور یک شرکت فروش فلزیاب خوب پیدا کنیم و معتبر پیدا کنیم ؟ با جستجو در اینترنت به راحتی میتوانید شرکت های خرید و فروش فلزیاب را پیدا کنید و آن ها را با هم مقایسه کنید . دستگاه های شرکت ها را با هم مقایسه کنید و همچنین خدمات ارائه داده شده توسط شرکت ها را هم با هم مقایسه کنید و در آخر اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خود کنید .

در مرحله اول اطلاعات خود را درباره فلزیاب و انواع آن بالا ببرید و سپس با مقایسه کارکرد فلزیاب ها و قیمت دستگاه گنج یاب فلزیاب مورد نظر خود را خریداری کنید . و قبل از خرید متوجه شوید که دقیقا چه دستگاهی با چه عمق کاوشی و چه کار آیی میخواهید .

از چه شرکتی با چه مشخصه هایی باید خرید کنیم ؟

۱- ارائه خدمات پس از فروش
۲- گارانتی و ضمانت دستگاه
۳- ارائه سند مالکیت به مشتری
۴- قیمت مناسب در کنار کیفیت و کارایی خوب
برای خرید فلزیاب از شخص یا شرکت فلزیاب بدون مجوز خرید انجام ندهید که دچار مشکل میشوید و هزینه خود را از بین میبرید و ضرر و زیان زیادی متحمل میشوید . یک شرکت معتبر دارای مشخصات فوق میباشد .

ارائه مشاوره رایگان و تست دستگاه

با پیدا کردن یک شرکت معتبر باید برای دریافت مشاوره با کارشناسان آن شرکت تماس بگیرید و بهتر است برای مشاوره حضوری به شرکت بروید و همه ی سوال هایی را که در ذهن خود برای خرید فلزیاب دارید را بپرسید و به پاسخ خود برسید . در هنگام مشاوره میتوانید رنج قیمتی را که میتوانید برای خرید دستگاه بپردازید را هم اعلام کنید تا مشاور شما را بهتر راهنمایی کند .

بعد از مشاوره با توجه به بودجه خود و پاسخ پرسش های خود شما اقدام به انتخاب یک دستگاه فلزیاب میکنید . دستگاه انتخابی شما در حضور خود شما تست میشود و در صورت سالم بودن اقدام به پرداخت هزینه میکنید و بعد خرید به شما آموزش های لازم جهت استفاده از دستگاه را هم میدهند تا شما یک اپراتور حرفه ای در حیطه گنج یابی شوید .

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

برای خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب اسیا مدرن در تماس باشید.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *