درباره فلزیاب و گنج یاب

فرکانس طلای قدیمی

فرکانس طلای قدیمی

اگر به دنبال پیدا کردن منابع با ارزش زیر زمینی هستیدسایت مارا همراهی کنید . در این مطلب نیز قصد داریم درباره فرکانس طلای قدیمی اطلاعات ارزشمندی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . برای خرید فلزیاب ویا خرید و فروش فلزیاب با کارشناسان ما با شماره ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰ تماس بگیرید و به رایگان مشاوره شوید .

فرکانس طلای قدیمی

فرکانس معیار اندازه‌گیری تعداد تکرار یک رخداد در یک یکای زمانی معین است.

برای محاسبهٔ فرکانس بر روی یک بازهٔ زمانی ثابت، تعداد دفعات وقوع آن حادثه را در آن بازه می‌شماریم و

سپس این تعداد را بر طول بازهٔ زمانی تقسیم می‌کنیم. در سیستم واحدهای SI، برای قدردانی و بزرگ

داشت فیزیک‌دان آلمانی هاینریش رودولف هرتز، فرکانس با هرتز (Hz) ؛ که یکای اندازه‌گیری فرکانس موج‌ها است.

اندازه‌گیری می‌شود. یک هرتز به این معنی است که یک رویداد یک‌بار در هر ثانیه رخ می‌دهد.

فرکانس فلزات در گنج یاب و فلزیاب

فرکانس فلزات حاصل از جریان حرکت الکترونی و ایجاد انرژی از میدان الکتریکی و مغناطیسی میباشد

که امواج الکترو مغناطیس و تشعشعات را پدید می آورد و موضوعی است که توسط اشخاص

و افراد مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. فرکانس فلزات یک امر طبیعی در هر نوع فلز میباشد

و میزان فرکانس موجود در فلزات به نوع آن فلز بستگی داشته و فلزات با قدمت بالا که در زیر زمین

قرار میگیرد دارای فرکانس بالاتری نسبت به یک فلز جدید میباشند و فلزات جدید فرکانس بسیار

پایین بصورت فرکانس ساکن دارا میباشند.

فرکانس فلزات در گنج یاب :

هر نوع جسم یا ماده که دارای شرایط مغناطیس و پارا مغناطیس باشد به نسبت خود دارای

فرکانس یا موج یا جریان و انرژی و نیرو میباشد. باید توجه داشت که فلزیاب باید بتواند طلا

جدید یا فلز جدید را تشخیص داده تا قادر باشد فلز قدیمی را تفکیک نماید و شرایط تشخیص

فرکانس طلا یا فرکانس فلزات توسط فلزیاب فرکانسی یا فرکانس القائی یا فلزیاب جذبی یا

رادار زمینی دستی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد

THRESHOLD یا تنظیمات وی سی او VCO یا جی ای بی ادیت GEB EDIT انجام شدنی میباشد.

 

 

 

 

 

فلزیاب گنجیاب طلای قدیمی

برای فلزیاب تفکیک دار یا برای فلزیاب فرق طلای قدیمی با فلز جدید وجود ندارد. و همان فلزیاب تفکیک دار که می‌تواند یک فلز جدید را تفکیک نماید می‌تواند. یک فلز قدیمی ، طلا قدیمی ، گنج ، عتیقه ، دفینه یا خزانه را نیز تفکیک نماید ، یا یک فلزیاب تصویری راداری یا فلزیاب راداری تصویری یا فلزیاب راداری باید بتواند.

هم فلز جدید و هم فلز قدیمی یا طلای قدیمی را تفکیک نموده و تشخیص دهد یا در اصل فلزیابی که می‌تواند. فلز جدید یا طلای جدید را تفکیک نماید حتماً می‌تواند آن فلزیاب ، فلز قدیمی یا طلای قدیمی را نیز تشخیص داده. و تفکیک نماید و تفکیک برای یک فلز جدید با فلز قدیمی یکسان است.

پس اگر یک فروشنده فلزیاب یا طلایاب یا گنج یاب ابراز نمود که آن فلزیاب فقط گنج یاب است. و فلز قدیمی یا گنج یا طلا قدیمی را پیدا می‌نماید باور ننمایید. زیرا خارج از اصول فیزیک و علوم رادار و الکترونیک و فرکانس و جریان و انرژی می‌باشد. و واقعیت نداردو این مطالب که فلزیاب گنج یاب است و فقط فلز قدیمی یا طلا قدیمی یا گنج را تشخیص.

فلزیاب طلا فلزات همگن

فلزیاب طلا را می‌تواند تفکیک نماید ولی اینکه فلزیاب مواد معدنی و منابع یا فلزات همگن. یا هم مکان طلا را در صحنه کار تشخیص داده. و تفکیک نماید یا جداسازی دقیق نماید موضوع مهمی میباشد. که باید برای کاوش طلا یا تفکیک طلا از دیگر منابع یا فلزات یا فلزات پوسیده در رابطه با نحوه عملکرد فلزیاب در نظر گرفته شود.

گنج‌یاب

آن گروه که ابراز می‌نمایند که گنج‌یاب را ارائه نموده و سیستم یابنده یا گنج یاب آن‌ها فقط طلا قدیمی را میگیرد. و دستگاه خود را به عنوان گنج یاب به هر شکل شده و با هر روش به خریدار سیستم با عنوان گنج یاب معرفی می‌نمایند. در اصل دلایل ضعف دستگاه‌های خود را با این عنوان می‌پوشانند و از نظر اصول علمی مطلبی غیر واقعی است. و بیشتر آنهایی که دستگاه خود را به عنوان گنج یاب با توان این‌که فقط طلای قدیمی یا گنج طلا را تشخیص می‌دهد.

از نوع فلزیاب مغناطیسی ، مگنومتر ، مگنت ، تسلا ، فلزیاب وی ال اف (VLF) ، فلزیاب تی ار (TR) ، فلزیاب ای بی (IB) ، فلزیاب بی اف او (BFO) و فلزیاب پالسی (PI) می‌باشد .زیرا توان تفکیک طلا (GOLD) را در عمق زیاد نداشته یا اصلاً مغناطیس سنج هستند. و طلا دارای مغناطیس نمی‌باشد که با این دستگاه‌ها یا فلزیاب‌ها بتوان طلای جدید را در عمق تشخیص داده. و حال طلای جدید که قابل تشخیص نباشد.

این موضوع را مطرح می‌نمایند چون در زمان تست فلزیاب خود نمی‌توانند طلا را در عمق تست نمایند. زیرا طلای جدید یا طلای قدیم دارای جریان مغناطیس بالا نمی‌باشد .که در عمق بر روی این دسته فلزیاب‌ها یا دستگاه‌ها ایجاد تفاوت در خواص مغناطیسی در تغییر فاز یا ولتاژ نماید.

 

 

 

اصل تفکیک فلزیاب

فلزیاب باید طلای جدید را تفکیک نماید تا بتواند طلا قدیمی را بهتر تشخیص دهد. زیرا طلا در طول زمان دچار تغییرات و پوسیدگی نمی‌شود. تا شرایط مغناطیسی متفاوت را ایجاد نماید که توسط این دسته فلزیاب‌ها یا دستگاه‌های که با تغییر مغناطیس در فاز عمل می‌نماید در عمق قابل تشخیص باشد.

فلزیاب راداری فقط فلز قدیمی

فلزیاب راداری یا فلزیاب تصویری راداری که فقط فلز قدیمی ، گنج ، عتیقه ، زیرخاکی و دفینه را تشخیص داده و فلز نو یا طلا جدید را تشخیص نمی‌دهد. در اصل فلزیاب نمی‌باشد و خارج از اصول رادار زمینی دستی میباشد. و هر نوع فلزیاب ، طلایاب ، گنج یاب ، فلزیاب تصویری ، فلزیاب آنتنی ، فلزیاب لوپی ، فلزیاب کویلی یا فلزیاب لوپی که به عنوان گنج یاب ارائه میگردد.

و فروشنده آن فلزیاب بیان مینماید که این فلزیاب را بر روی طلا ، نقره ، مس ، روی یا آهن جدید نمی توان تست نمود یا نمی‌تواند. فلز جدید یا طلا جدید را بگیرد و فقط فلز قدیمی ، طلای قدیمی ، گنج ، دفینه ، عتیقه یا فلز با عمر زیاد را فقط میگیرد. یک امر خارج بحث علمی و فنی است و حقیقت نداشته و نمی‌تواند یک هدف اصلی ، طلا ، گنج ، دفینه یا خزانه را تشخیص دهد.

زیرا یک فلزیاب راداری ، فلزیاب تصویری آنتنی یا فلزیاب تصویری راداری باید بتواند خواص مغناطیسی. یک هدف نو ، فلز جدید ، طلای نو یا طلای جدید را تشخیص داده و تفکیک نماید تا بتواند خواص یک هدف قدیمی ، طلا قدیمی ، گنج ، دفینه یا خزانه را تشخیص دهد و پیشرفته‌ترین پردازشگر تفکیک باید توان تفکیک اهداف جدید ، طلای جدید ، طلا جدید یا فلز جدید را داشته باشد تا بتواند یک هدف قدیمی ، طلا قدیمی ، گنج ، دفینه یا خزانه را تفکیک نماید.

یافتن گنج فلزیاب

پیداکردن گنج یا یافتن گنج فلزیاب را می‌تواند با انحراف در تشخیص مرکز هدف یا گنج روبرو نماید. و این انحراف در تشخیص مرکز هدف اصلی یا طلا یا گنج می‌تواند عوامل متفاوت داشته باشد.

که یافتن گنج با فلزیاب یا یافتن گنج با طلایاب یا یافتن گنج با گنج یاب یک امر تخصصی در زمینه باستان‌شناسی میباشد. و یافتن گنج با فلزیاب یا طلایاب یا گنج یاب خود یک حرفه با تجربه و مهارت بالا میباشد. و برای این است که اکثر دارندگان فلزیاب یا طلایاب یا گنج یاب نمی‌توانند گنج را پیدا نموده و در یافتن گنج با فلزیاب دچار خطا میگردند.

فلزیاب عمق دقیق گنج

فلزیاب عمق دقیق گنج طلا را نمی‌تواند مشخص نماید و این مربوط به عمر طلا یا گنج طلا در زیر زمین در مدت زمان زیاد میباشد. و تابش طلا به اطراف خود می‌تواند شعاع انرژی و امواج الکترومغناطیس را ایجاد نموده. که مقاومت اطراف خود را تغییر داده و این وضعیت در سطح بالا یا اطراف طلا قدیمی یا گنج قدیمی می‌تواند. باعث خطای فلزیاب تصویری یا فلزیاب آنتنی یا فلزیاب سنسوری یا هر نوع فلزیاب در تشخیص عمق طلا یا گنج طلا یا نقطه زنی در عمق زیاد. به‌خصوص با ابعاد بزرگ گردد.

در رابطه با گنج یا فلز قدیمی در عمق زیاد با هر نوع فلزیاب ساخت هر کجا دنیا که باشد نمی توان عمق دقیق طلا قدیمی یا گنج را مشخص نمود.

فلزیاب صدا زمینه تغییر نوسان طلا قدیمی

فلزیاب صدا زمینه در صورت برخورد با طلا یا فلزات تغییر نوسان صدا را در صدایی یکسره خود داشته. که این نوسان صدا درصدا زمینه برای هر نوع فلز یا طلا متفاوت است. و برای فلزات یا طلا قدیمی تغییر نوسان صدای بیشتری نسبت به فلزات یا طلا جدید دارد. زیرا این تغییر صدا نوسان صدا از تغییر فرکانس طلا یا انواع فلزات می‌باشد.

و فلزات قدیمی یا طلا قدیمی در اثر قرار گرفتن در یک محدوده در طول زمان دارای انرژی بالاتری در بازتاب فرکانس نسبت. به طلا جدید یا فلز جدید را دارا می‌باشد و همین موضوع موجب واکنش نوسان صدا با وضوح بالاتر برای طلا قدیمی یا فلز قدیمی که از مکان اولیه خود جابجا نشده‌است. را فلزیاب فرکانسی با عدد (VDI) و ابعاد هدف (IND SIZE) دارا می‌باشد.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

برای خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان شر کت فلزیاب اسیا مدرن در تماس باشید.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

2 نظر برای “فرکانس طلای قدیمی

  1. حمید گفت:

    سلام من میتونم واسه دیدن دستگاه خدمت برسم

    1. hafezi گفت:

      بله زنگ بزنید براتون ادرس بفرستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *