مقالات فلزیاب

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2D

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2D09904455400

دستگاه فلزیاب  Max 2D

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2D کمپانی فلزیاب Klayzer Max 2DKlayzer Technology یکی از جدیدترین شرکت های آلمانی است .که به تازگی به عرصه ساخت فلزیاب وارد شده است. اگرچه محصولات این کمپانی واقع در شهر هانوفر از تنوع کمی برخوردار هستند. اما به هیچ وجه نمی توان از کیفیت بسیار بالای آنها چشم پوشی کرد.

در این پست قصد داریم تا فلزیاب Klayzer Max 2D به شما همراهان همیشگی معرفی کنیم .که توانسته است.در تست های به عمل آمده موجب شگفتی متخصصان و کاوشگران شود.

اولین موردی که در طراحی محصولات این کمپانی به چشم می خورد و بهره مندی از زبان طراحی به روز و مدرن و استفاده از بهترین متریال های روز دنیا می باشد.

همانطور که میدانید دستگاه فلزیاب وسیله ای است. که معمولاً در شرایط محیطی بسیار سخت‌تر از آن استفاده می شود. و کیفیت ساخت نقش تعیین کننده ای در عملکرد آن دارد.و تنها یک بار استفاده برای پی بردن به کیفیت محصولات این کمپانی کافی است.

 

 

 

 

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2D09904455400

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2Dخریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

ویژگی های فلزیاب Klayzer Max 2D :

  • سیستم کارکرد VLF
  • عمق کاوش ۳ متر
  • قابلیت شارژ سریع
  • وزن بسیار سبک ۱٫۶ کیلوگرمی
  • بهینه سازی شده جهت کاوش طلا
  • مناسب جهت سکه یابی
  • پیدا کردن رگه های طلا در سنگ
  • سیستم تفکیک بسیار هوشمند و دقیق
  • نمایشگر میزان عمق هدف
  • کاملا ضد آب تا عمق یک متر
  • قابلیت تشخیص حفره و فضا های خالی
  • قابلیت نمایش بصری دو بعدی
  • رابط کاربری بسیار ساده و روان
  • صفحه نمایش تاشو
  • پشتیبانی از چند زبان زنده دنیا

 

 

 

 

 

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2D09904455400

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2Dخریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

پارامترهای فنی دستگاه ردیاب کلایزر مکس ۲D :

  • مجهز به صفحه نمایش رنگی
  • سیستم عامل آسان
  • صفحه نمایش تاشو
  • سیستم چند زبانه
  • شامل شارژر ماشین
  • کیسه حمل و نقل
  • هدفون
  • دسته های تلسکوپی

حلیل و بررسی مزیت های اصلی و مهم دستگاه طلایاب کلایزر مکس ۲ :

تشخیص زمین دوگانه 

دستگاه های Klayzer Max را میتوان به راحتی با خاک زمین کالیبره کرد چه با تنظیمات دستی یا خودکار. قابلیت تشخیص دوگانه چه دستی و چه اتوماتیک، تشخیص خاک را برای کاربر کاربردی تر و آسان تر کرده است.

نمایش بصری دو بعدی فوری 

Klayzer Max نتایج را با ترسیم فوری آنها در شکل های ۲ بعدی به شما نشان میدهد به این ترتیب می توانید هدف خود را بسیار راحت تر پیدا کنید. Klayzer بهترین دستگاه در کلاس خود از نظر نمایش بصری دو بعدی فوری است.

 

 

 

 

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2D09904455400

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2Dخریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

ویژگی تبعیض شگفت انگیز 

Klayzer Max بهترین کیفیت تشخیص موجود در بازار را به شما ارائه میدهد این توانایی برجسته به ۴ روش مختلف به صورت نوشتاری، گفتاری، صوتی، عددی و رنگی معرفی شده است این قابلیت Klayzer را به یک ردیاب طلای باکیفیت تبدیل میکند فلزات را در زیر زمین جستجو کرده و سپس داده ها را پردازش کرده و در اسرع وقت با دقت بالا در صفحه نمایش دستگاه به شما ارائه میدهد.

تشخیص نوع هدف شناسایی شده 

برای تعیین نوع فلز کشف شده، سیم پیچ جستجو را کمی از هدف دور کنید سپس دکمه را فشار دهید و یک بار دیگر سیم پیچ جستجو را از روی هدف شناسایی شده عبور دهید و نوع هدف شناسایی شده ظاهر میشود.

 

مقدار عددی شناسه 

علاوه بر طراحی های دو بعدی، نوشتن و صدا همچنین این دستگاه با توجه به یک مقدار عددی که همان شناسه است برای شما بین گنج های ارزشمند و ارزشمند تفاوت قائل میشود شما را قادر می سازد تا اهداف جستجوی خود را با استفاده از مقدار عددی تعیین کنید.

تشخیص عمق 

Klayzer Max 2D کامل است و در حال حاضر تمام نیازهای شما را پوشش میدهد میتواند اهداف زیرزمینی را تا عمق ۳ متری با دقت بالا شناسایی کند عمق هدف را بر حسب سانتی متر روی صفحه نمایش میدهد یک دستگاه عالی برای محاسبات عمیق در کلاس دستگاه های خود است.

 

 

 

 

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2D09904455400

دستگاه فلزیاب Klayzer Max 2Dخریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

تعیین عمق هدف شناسایی شده 

برای تعیین عمق هدف شناسایی شده، دکمه Menu را فشار دهید بر روی گزینه Detect Depth کلیک کنید ابعاد هدف را وارد کرده و OK را فشار دهید عمق تخمینی هدف شناسایی شده ظاهر میشود.

تشخیص شکاف 

علاوه بر تشخیص فلز Klayzer Max 2D می‌تواند شکاف‌ ها را تعیین کند و غارها، پناهگاه‌ ها، زیرزمین‌ ها و فضاها را در قالب نقاشی‌ های دو بعدی یا نوشتن روی صفحه بیابد.

ویژگی حذف آهن 

Klayzer Max 2D توانایی حذف آهن در جستجو را با یک کلیک ارائه میدهد این به معدنچی فرصت بهتری برای جستجوی فلزات مورد نظر با حذف آهن و فلزات حاوی آهن میدهد این یک ویژگی بسیار ساده اما موثر و کاربردی است تا فلز مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

ویژگی مقاومت در برابر آب 

تمامی قطعات Klayzer Max 2D در برابر آب مقاوم هستند این میتواند در زیر آب تا عمق یک متری کار کند این به شما امکان میدهد به راحتی در سواحل و سواحل رودخانه ها استخراج کنید همچنین به شما کمک میکند تا به راحتی محیط بین خشکی و آب را تغییر دهید.

حالت محیط تاریک 

Klayzer Max 2D همچنین امکان جستجوی طلا و فلزات در شب و همچنین در غارهای تاریک را فراهم میکند این ویژگی به لطف روشن شدن ناحیه جستجو با دو LED روشن در پشت صفحه نمایش است.

سیستم غربالگری مواد معدنی 

Klayzer Max 2D یک سیستم پیشرفته برای غربالگری فلزات (MSS) ارائه میدهد.
این سیستم به معدنچیان اجازه می دهد تا در زمین های معدنی کار کنند همچنین قادر است تغییرات عناصر خاک را تشخیص دهد و از ویژگی حذف مواد معدنی بالای خود برای ارائه عملکرد پایدار در زمین های معدنی استفاده میکند.

طراحی کاربردی مدرن 

Klayzer Max 2D بر اساس آخرین فناوری در کلاس خود طراحی شده است.
این دستگاه سبک تر است و استفاده از آن آسان است بسیاری از مردم میگویند ارگونومیک آن نسبت به هر دستگاه دیگری در کلاس خود است.
تنها ۱.۶ کیلوگرم وزن دارد. به شما این امکان را میدهد تا برای مدت طولانی بدون خستگی با آن کار کنید.

آسان برای استفاده 

Klayzer Max 2D یک دستگاه کاربرپسند برای آماتورها و حرفه ای ها در این زمینه است و در عین حال همه ویژگی های برتر را ارائه میدهد این آشکارساز با صفحه رنگی و چندین زبان خود ساده ترین آشکارساز برای استفاده است.

صفحه نمایش تاشو 

به لطف صفحه نمایش تاشو در Klayzer Max 2D دستگاه را کوچکتر کرده و به راحتی میتوان آن را در کوله پشتی حمل کرد همچنین در طول زمان کار از خود در برابر محیط های خارجی محافظت میکند.

سیستم چند زبانه 

Klayzer Max 2D در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد بنابراین با ۵ زبان بین المللی آماده و عرضه میشود کاربر میتواند هر کسی را انتخاب کند و از آن به عنوان زبان دستگاه استفاده کند. (آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی)

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیابدستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *