مقالات فلزیاب

حداکثر عمق زنی فلزیاب ها چقدر است؟

عمق زنی فلزیاب ها 09904455400

حداکثر عمق زنی فلزیاب ها چقدر است؟

حداکثر عمق زنی فلزیاب ها چقدر است؟ در این مقاله قصد داریم در رابطه با دستگاه فلزیاب و اینکه حداکثرفلزیاب Morgan18000 چقدر است؟ اطلاعات لازم و کافی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. برای خرید فلزیاب و مشاوره با کارشناسان مجرب در این حوزه می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

 

 

عمق زنی فلزیاب ها 09904455400

عمق زنی فلزیاب ها خریدوفروش دریاورفلزیاب

دستگاه فلزیاب وسیله ای برای پیدا کردن اجسام فلزی مخفی شده درون زمین و دیوار است. فلزیاب یک میدان مغناطیسی در اطراف دیسک جستجوگر خود ایجاد می کند. در زمانی که جسم فلزی در محدوده میدان مغناطیسی تغییر یافته و دستگاه با احساس این تغییرات متوجه وجود فلز در اطراف دیسک خود می شود و آن را آشکار می کند.

هرچه شدت میدان مغناطیسی تولید شده توسط دستگاه بیشتر باشد عمق کشف فلز بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که عمق کاوش توسط فلزیاب با توجه به جنس فلز و اندازه وشکل فلز تغییر می کند.

به عبارت دیگر می توان گفت فلزیاب ها ابزارهای الکترونیکی و یا مکانیکی هستند، که بر اساس قوانین مختلف فیزیکی بسته به کاربرد و میزان حساسیت و نوع کاربرد حساسیت نشان می دهند و امکان کشف فلزات مدفون در خاک و یا دیگر اجسام را ممکن می سازند.

کار با فلزیاب های معمولی و نیمه حرفه ای ساده است. وقتی دستگاه روشن شود قسمت سیم پیچ آن را به آرامی روی منطقه ی دلخواه جستجو کرده و به طرف جلو و عقب حرکت می دهیم. هنگامی که دستگاه از روی یک فلز عبور می کند دستگاه با ارسال یک علامت صوتی وجود آن را مشخص می کند. دستگاه های پیشرفته نوع فلز و عمقی که فلز در آنجا قرار دارد را توسط صفحه نمایش کوچک نمایش می دهند.

 

 

 

عمق زنی فلزیاب ها 099044455400

عمق زنی فلزیاب ها خریدوفروش دریاورفلزیاب

راهکارهایی برای افزایش عمق فلزیاب

یکی از رایج ترین و ساده ترین راه ها برای افزایش عمق فلزیاب شما این است که سیم پیچ جستجو را در نزدیک ترین فاصله ممکن به زمین جارو کنید. این نکته ممکن است یک کار بدیهی به نظر برسد. با این حال، بسیاری از کاربران فلزیاب اغلب متوجه نمی شوند که سیم پیچ های خود را تا چه حد بالا می چرخانند.

دلیل اصلی این است که آنها توجه بیشتری به نحوه چرخش سیم پیچ جستجو می کنند. اما مشکل این است که اگر سیم پیچ جستجو از سطح زمینی که اشیاء را از آن جستجو می کنید خیلی بلند باشد، سطح تشخیص آن کمتر خواهد بود. بنابراین، هنگام استفاده از فلزیاب خود، باید اطمینان حاصل کنید که از زمین خیلی دور نیست.

هرچه حساسیت فلزیاب شما بیشتر باشد می تواند به شما در افزایش تشخیص دستگاه کمک کند. اما ذکر این نکته ضروری است که افزایش سطح عمق به شرایط مختلف بستگی دارد. این شرایط شامل نوع خاک، نوع هدف و اندازه جسم است.

با این حال، حساسیت فلزیاب یک شمشیر دو لبه است. بله، سطح عمق دستگاه شما را افزایش می دهد. اما افزایش حساسیت می تواند توانایی دستگاه شما را برای شناسایی اهداف کاهش دهد. می‌توانید سطح تشخیص دستگاه را به پایین‌ترین تنظیمی که می‌توانید برای سطح تشخیص عمیق‌تر قرار دهید، کاهش دهید.

 

 

 

عمق زنی فلزیاب ها 09904455400

عمق زنی فلزیاب ها خریدوفروش دریاورفلزیاب

بیشترین عمق طلایاب چقدر است؟

اکثر طلایاب ها قادر به شناسایی و تشخیص نوع فلز در عمق ۲۰ تا ۳۰ متری هستند. همچنین پیشرفته ترین فلزیاب ها نیز قادرند فلزات را از یکدیگر تشخیص دهند. طلایاب ها برخی از فلزات را موقعیت یابی می کنند، اما نمی توانند فلزات باارزش را از فلزات معمولی تشخیص دهند. همچنین برای شناسایی و رد کردن غذاهای فاسد شده توسط اجسام فلزی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه مقاله در رابطه با فلزیاب چیست انواع مختلف فلزیاب ها صحبت خواهیم کرد.

طلایاب از چند متری طلا را تشخیص می دهد؟

قبل از اینکه به سوال “طلایاب از چند متری طلا را تشخیص می دهد؟” پاسخ دهیم باید به این نکته توجه داشته باشیم که قابلیت تشخیص متراژ طلایاب به ۲ عامل بسیار مهم (نوع دستگاه و شرایط محیطی) بستگی دارد.

انواع مختلف طلایاب با ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی ساخته می‌شوند و هرکدام حداکثر عمق تشخیص فلز متفاوتی دارند. در کل، طلایاب‌های حرفه‌ای با توجه به شرایط محیطی و نوع زمین، قادر به تشخیص فلزات در عمق‌های مختلفی هستند. به عنوان مثال، یک طلایاب حرفه‌ای ممکن است قادر باشد طلا را تا عمق ۲ متر تشخیص دهد، در حالی که دستگاه‌های پیشرفته‌تر می‌توانند فلزات را در عمق‌های بیشتری تشخیص دهند.

همچنین، نوع زمین و شرایط محیطی نیز می‌توانند تأثیر زیادی بر عمق تشخیص فلزات توسط طلایاب داشته باشند. به عنوان مثال، در زمین‌های پر از سنگ و سنگ معدنی، طلایاب ممکن است فلزات را در عمق کمتری تشخیص دهد. برای دستیابی به دقت بیشتر در تشخیص عمق تشخیص فلزات توسط طلایاب، باید با توجه به نوع دستگاه و شرایط محیطی، آزمایش‌های متنوعی انجام شود.

بخش های مختلف دستگاه فلزیاب

  1. جعبه کنترل: این بخش در اصل مغز متفکر دستگاه فلزیاب می باشد. تمامی عملیات کنترلی دستگاه، پردازش داده هایی که از سیگنال‌ ها می آید، نمایشگر و دریافت پالس‌ها در این بخش قرار می‌گیرد.
  2. تثبیت‌ کننده: این قسمت از فلزیاب در حقیقت به قوام شکل دستگاه فلزیاب در حین حرکت کمک می‌کند و در واقع نقش حمایتی یا همان پشتیبانی را در دستگاه فلزیاب ایفا می کند.
  3. کویل: صفحه ای فلزی است که در قسمت پایینی فلزیاب در نزدیکی سطح زمین قرار می گیرد. گفتیم که اساس کار فلزیاب با میدان مغناطیسی است که این صفحه در اطراف خود ایجاد می کند.
  4. شفت: شفت فلزیاب میله‌ ای است که صفحه مغناطیسی را به جعبه کنترل یا در واقع مغز متفکر دستگاه وصل می‌ کند.

 

تکنولوژی به کار رفته در دستگاه فلزیاب و طلایاب:

  • طراحی سیم پیچ ها در طراحی دستگاه ها
  • انواع سیم پیچ ها در طراحی دستگاه ها
  • سیم پیچ های هم مرکز cocntric coil
  • سیم پیچ های بیضوی elliptical coil
  • سیم پیچ D شکل double D shaped coil

انواع سیم پیچ ها در طراحی دستگاه ها:

  • سیم پیچ های هم مرکز
  • سیم پیچ های بیضوی
  • سیم پیچ D شکل
  • سیم پیچ های هم مرکز concentric coil

 

اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه فلزیاب ها:

  • دستگیره تعادل (اختیاری): جهت حفظ تعادل دستگاه به هنگام جلو و عقب بردن آن به کار می رود.
  • جعبه کنترل: شامل مدارات کنترلی، سیستم سخنگو، باطری و ریزپردازنده است.
  • میله: جعبه کنترل را به سیم پیچ وصل می کند تا شما بتوانید سیستم را بدون خم شدن بکار برید.
  • آنتن: بخشی است که وجود فلز را حس می کند.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *