نقطه زن

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵ 09904455400

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵

دستگاه فلزیاب اکسترا ۷۰۵ | فلزیاب ۷۰۵ Xterra  فناوری برتر و شاخصه های منحصر به فردی دارد که باعث شده است . این دستگاه مورد توجه افراد این حوزه قرار بگیرد. دستگاه سکه یاب اکسترا ۷۰۵  یک سیستم وی ال اف است . و جزو بهترین های شرکت ماینلب استرالیا |minelab Metal Detector محسوب می شود .

 

 

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵09904455400

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

دوام و مقاومت فلزیاب ایکس ترا ۷۰۵

دستگاه طلایاب اکسترا ۷۰۵ |X Terra 705 بسیار بادوام و مقاوم است. توانایی بسیار بالای این دستگاه، آن را به یکی از برترین سکه یاب های موجود در بازار تبدیل کرده است. فلزیاب اکس ترا ۷۰۵ |X TERRA 705 می تواند در محیط های آلوده خیلی خوب کار کند. این فلزیاب با استفاده از کویل های متنوع می تواند سایزهای مختلق طلا را خیلی راحت بیابد.

فلزیاب اکس ترا ۷۰۵ جهت یافتن هدف در محیط هایی با عمق زیاد از کویل ۱۵ اینچ بهره می برد که موجب تقویت و افزایش کارایی آن می شود. کویل های چهارگانه فلزیاب اکس ترا ۷۰۵ موجب می شود که اپراتور آزادی عمل و مانور بیشتری داشته باشد و بتواند فلزات گرانبها را بهتر از دیگر فلزیاب ها بیابد. فلزیاب اکس ترا ۷۰۵ به منظور کاستن و حذف فرکانس های مزاحم فلزات مدفون در زمین بالانس اتوماتیک دارد. کاوشگران می توانند با استفاده از این دستگاه در زمین های مختلف (شوره زار، جنگل، بیابان، کوهستان و …) به راحتی کاوش کنند.

 

 

خرید و فروش قطعات در دیجی کالا 09909061300

 

مشخصات فلزیاب ایکس ترا ۷۰۵ |X-TERRA 705 :

  • کویل بیضی دابل دی ۱۸٫۷۵KHZ وسیله ای مناسب برای یافتن قطعات ریز طلا
  • کاوش دقیق با استفاده از فناوری VFLEX
  • بالانس خودکار جهت کاستن و حذف سیگنال های اشتباه
  • جداسازی و تفکیک دقیق و حذف آهن برای کم کردن حفره های بی فایده
  • برگشتن به تنظیمات سابق و استفاده از آن در کاوش های جدید
  • دستگاه فلزیاب ایکس ترا ۷۰۵ کم وزن و قابل حمل
  • استفاده از ۴ باطری قلمی
  • استفاده از اسپیکر داخلی
  • استفاده از هدفون
  • امکان استفاده از طیف وسیعی از کویل ها
  • امکان استفاده سریع

 

 

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵09904455400

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

مصرف فلزیاب اکسترا ۷۰۵ | ۷۰۵ Xterra بسیار پایین است

این دستگاه مصرف بسیار پایین و به صرفه‌ای دارد. شما با ۴ باتری قلمی استاندار دبل پلاس به سادگی می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید. شما به سادگی می‌توانید با همراه داشتن چند باتری می‌توانید، بدون نیاز به برق کاوش خود را انجام دهید. معمولا افراد برای انجام کاوش طولانی مدت به برق دسترسی ندارند. این موضوع روی کار شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سیستم صوتی فوق العاده عالی

شما با استفاده از فلزیاب اکسترا ۷۰۵ | ۷۰۵ Xterra می‌توانید، یک تجربه بسیار عالی برای کاوش طلا و دیگر فلزات گرانبها داشته باشید. به این نکته توجه کنید که به هر میزان که شما در زمان کاوش آرامش بیشتری از سمت سیستم صوتی داشته باشید. تمرکز شما روی کاوش طلا افزایش پیدا خواهد کرد. فلزیاب اکسترا ۷۰۵ | ۷۰۵ Xterra مجهز به اسپیکر  داخلی و هدفون می‌باشد، این موضوع می‌تواند روی کیفیت کار شما تاثیر داشته باشد.

کیفیت بالای قطعات و ارگونومی مناسب برای کاوش

یک کاوشگر معمولا برای کاوش طلا و فلزات گرانبها نیاز دارد که دستگاهی با کیفیت داشته باشد. به هر میزان که کیفیت قطعات و تجهیزات شما بالاتر باشد، عمر آن نیز بیشتر خواهد بود و دقت آن نیز بالاتر خواهد بود. از طرفی زمانی که دستگاه شما ارگونومی مناسبی داشته باشد، شما برای کاوش مشکلی نخواهید داشت. این موضوع باعث می‌شود که شما محیط وسیعی را با آرامش کاوش کنید.

 

 

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵09904455400

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

سکه یاب ایکس ترا ۷۰۵ |X-TERRA 705

فلزیاب ایکس ترا ۷۰۵  علاوه بر زیبایی و ارگونمیک بودن (طراحی متناسب با بدن)، کارایی بسیار خوبی در پیدا کردن و یافتن انواع سکه دارد. همان طور که از نام محصول مشخص است، بیشترین حساسیت این سیستم نسبت به سکه است. با خرید این سیستم از شرکت آسیا مدرن هیچ سکه ای از دسترس شما دور نخواهد بود.

لوپ سه فرکانسی فلزیاب X terra 705

داشتن لوپ سه فرکانسی سکه یاب اکسترا ۷۰۵ باعث انعطاف پذیری بیشتر این دستگاه می شود تا با حداکثر دقت سکه و طلا را جست و جو کند. این شاخصه موجب می شود یافتن طلا به راحتی تمام برای جست و جوگران ممکن باشد.

توانایی تفکیک فلزیاب اکسترا ۷۰۵

قدرت تفکیک سکه یاب موجب می گردد کاوشگران با خاطری راحت و آسوده کاوش را ادامه دهند، بی اینکه از اختلال سیگنال فلزات ترس و نگرانی داشته باشند.

 

 

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵09904455400

خرید فلزیاب اکسترا ۷۰۵
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

قیمت فلزیاب اکسترا ۷۰۵ | ۷۰۵ Xterra

از طرفی شرکت آسیا مدرن نیز با توجه به این که به صورت تخصصی محصولات شرکت ماینلب استرالیا به فروش می‌رساند، با قیمت بسیار مناسبی به دست شما خواهد رساند. در صورتی که شما در مورد قیمت فلزیاب اکسترا ۷۰۵ | ۷۰۵ Xterra هر گونه سوالی داشتید می‌توانید از مشاوران ما، پاسخ آن را دریافت کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید، این که شما دستگاهی خود را از چه کسی بخرید برای گارانتی و خدمات پس از فروش شما بسیار مهم خواهد بود.

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

دفتر خرید فلزیاب

دفتر خرید و فروش فلزیاب

خرید گنجیاب

خرید طلایاب

فلزیاب – طلایاب

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *