نقطه زن

خرید فلزیاب گرت ای تی گلد

فلزیاب گرت ای تی گلد 09904455400

خرید فلزیاب گرت ای تی گلد

دستگاه فلزیاب AT Gold یکی از محصولات شرکت گرت آمریکا است. فلزیاب گرت ای تی گلد یک دستگاه حرفه‌ای برای کاوش است، که نسبت به فلزات مختلف بسیار حساس است و هنگام کاوش در عمق زمین، دفینه‌ها را به‌سرعت پیدا می‌کند. دستگاه گرت ای تی گلد برای کاوش‌های سطحی بسیار مناسب است، زیرا قادر است سیگنال‌های فلزات و دفینه‌ها را تا عمق ۵ متری زمین شناسایی کند. فلزیاب AT Gold بدون محدودیت و به‌ سرعت هدف را کاوش می‌کند و به سیستم پردازشگر خود منتقل می‌کند. پس از پایان یافتن کاوش تصویری از هدف در صفحه نمایشگر دیجیتال دستگاه AT Gold نمایش داده می‌شود.

 

 

فلزیاب گرت ای تی گلد09904455400

فلزیاب گرت ای تی گلد
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

خرید فلزیاب گرت ای تی گلد

فلزیاب Garrett At Gold یک دستگاه فلزی در حال جستجو برای طلای زمین و آب ایده آل است. عمق و کارایی شدید در همه زمین ها را تجربه کنید. این فلزیاب بوقی به گونه ای طراحی شده است، که تمامی نیازهای شما در مورد کشف و کشف فلز شکار طلا را در بر می گیرد. فلزیاب گرت به شما عمق و کارایی فوق العاده ای در تمام زمین ها می بخشد. سرگرمی استثنایی دستگاه و شکار گنج ، نیازهای شما در زمینه کشف و کشف طلا را برآورده می کند. این شامل فرکانس ۱۸ کیلوهرتز برای تشخیص بیشتر وسایل کوچک طلا، جواهرات، سکه ها و یادگارها است.

از دیگر ویژگی‌های نقطه زن گرت ای تی گلد، باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی است که کاربران را از مشکل تعویض مداوم باتری در طول کار با دستگاه بی‌نیاز می‌کند. همچنین دستگاه دارای حافظه داخلی بزرگی است که امکان ذخیره و ثبت اطلاعات شناسایی شده را فراهم می‌کند. با توجه به ویژگی‌های قابل توجهی که در فلزیاب گرت وجود دارد، این دستگاه یکی از محبوب‌ترین فلزیاب در بین کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به جستجوی فلزات زیرزمینی است. برای خرید فلزیاب شما کاربران گرامی می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

 

فلزیاب گرت ای تی گلد09904455400

فلزیاب گرت ای تی گلد
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

مشخصات فلزیاب گرت ای تی گلد عبارتند از:

  • عمق کاوش دستگاه حدود ۱/۵ متر
  • توانایی تفکیک دقیق فلزات
  • مجهز به فرکانس کاربری ۱۸ کیلو هرتز
  • دارای دو لوپ جست و جوگر ۵ و ۸ اینچی
  • بالانس بسیار مناسب برای کاربر به دو شکل دستی و اتوماتیک
  • مجهز به تکنولوژی Electronic Pinpointing به منظور تعیین موقعیت و عمق دقیق هدف
  • دارای ۳ حالت کاربری برای جست و جو
  • دارای ۸ تراز برای تنظیم حساسیت و عمق دستگاه
  • مجهز به ویژگی One Touch برای بازگرداندن تنظیمات اولیه کارخانه
  • وزن بسیار سبک (حدود ۱۴۰۰ گرم)
  • طراحی مناسب و آرگونومیک
  • بدنه بسیار محکم، ضد ضربه و ضد آب
  • مجهز به چهار باتری ۱.۵ ولتی با اندازه AA
  • بخش تبعیض آهن ۴۰
  • حالت های جستجو ۳
  • تنظیمات حساسیت / عمق ۸
  • اشاره الکترونیکی بله
  • فرکانس ۱۸ کیلوهرتز

 

 

فلزیاب گرت ای تی گلد09904455400

فلزیاب گرت ای تی گلد
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

دستگاه فلزیاب AT Gold

هر منطقه کاوشی را که انتخاب می کنید، فلزیاب AT Gold بهانه ای برای عملکرد نامناسب ندارد. برای مثال استفاده از آن در زمین های شور یا معدنی و هر گونه زمین دیگری محدودیت ندارد و به خوبی کار خود را ادامه می دهد. بخش مهمی از این قابلیت به دلیل وجود توانایی تفکیک اهداف از زباله هاست. کویل جستجو در این دستگاه کاملا ضد آب می باشد. همچنین بدنه دستگاه نیز دارای حفاظ ضد آب است. پس اپراتور می تواند حتی در آب هم به دنبال اشیاء مد نظر خود باشد، البته این کاوش در آب تا عمق ۳ متری آب امکان پذیر است. همانطور که گفته شد، این دستگاه نقطه زن می تواند هدف را از زباله ها تشخیص دهد و اپراتور را به مسیر اشتباه نکشاند. در واقع این دستگاه ۴۰ نقطه تفکیک وضوح دارد. به این ترتیب کاوش توسط یک نمایشگر لمسی کنترل می شود و اطلاعات و جنس فلز کشف شده به صورت داده های عددی به کاربر اطلاع داده می شود.

 

 

فلزیاب گرت ای تی گلد09904455400

فلزیاب گرت ای تی گلد
خرید و. فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

عمق فلزیاب گرت ای تی گلد

اصولا عمق فلزیاب گرت به میزانی که می‌تواند فلزات زیرزمینی را شناسایی کند، به ویژگی‌های فنی و تکنولوژی آن بستگی دارد. فلزیاب گرت با داشتن تکنولوژی پیشرفته‌ای که به نام “مولتی فرکانس” معروف است، قابلیت شناسایی فلزات تا عمق ۱۵ متر را دارد. اما باید توجه داشت که عمق شناسایی فلزات توسط دستگاه ها با توجه به شرایط زمینی و نوع خاک و فلز در زیرزمین ممکن است متفاوت باشد. همچنین حالت‌های کاری مختلف فلزیاب نیز می‌تواند باعث تغییراتی در عمق شناسایی فلزات شود.

به عنوان مثال در حالتی که دستگاه در حالت “تفکیک” قرار دارد، عمق شناسایی فلزات کمتر از حالت “آنالوگ” خواهد بود، اما دقت در شناسایی نوع فلزات بیشتر خواهد بود. در هر صورت، برای بهترین نتیجه در شناسایی فلزات، بهتر است دستگاه را با توجه به نوع خاک و فلز در منطقه مورد نظر و حالت کاری مناسب تنظیم کرد. فرکانس طول موج در فلزیاب گرت مدل AT Gold بر روی ۱۸ کیلوهرتز تنظیم شده است. در واقع سیگنال هایی که برای جستجو مورد استفاده قرار می گیرند، فرکانس و بسامد سیگنال آن ۱۸۰۰۰ نوسان در کسری از ثانیه است.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

دفتر خرید فلزیاب

دفتر خرید و فروش فلزیاب

خرید گنجیاب

خرید طلایاب

فلزیاب – طلایاب

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *