ردیاب

شعاع زن جیوه ای

شعاع زن جیوه ای 09904455400

به طور کلی در دنیای فلزیابی با استفاده از شعاع زن جیوه ای جهت شناسایی و کاوش طلا وجود دارد، هر کدام از این سیستم ها کارایی خاص خود را دارند. این تکنولوژی ها شامل نقطه زن ها، پین پوینتر ها و اسکنر ها می شوند، یکی از این ابزارات مهم ردیاب جیوه ایاست.

ردیاب و شعاع زندستگاهی است، که محدوده تقریبی یک فلز را نشان می دهد. در واقع شما در زمان شروع به فلزیابی در یک زمین بزرگ، هیچ ایده ای نخواهید داشت که از کجا شروع به کاوش کنید. اگر بخواهید صرفا با یک نقطه زن در یک سطح به کاوش بپردازید، کار خیلی سختی خواهید داشت.

زیرا هرگز نمی توانید با یک دستگاهی که فلز را موضعی شناسایی می کند، در زمین بزرگی که حتی مکان حدودی فلز برایتان مشخص نیست، کار خاصی انجام دهید یا به دستاورد بزرگی برسید، در نتیجه وجود ردیاب ضروری است.

 

 

شعاع زن جیوه ای09904455400

شعاع زن جیوه ای
فروش فلزیاب و طلایاب دریاورفلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

ردیاب جیوه ای چگونه کار میکند؟

دستگاه ردیاب جیوه ای یک نوع شعاع زن است، که با جیوه کار می کند، این دستگاه به ردیاب خوراک خور یا گاها ردیاب دو آنتنی هم معروف است. بر خلاف تکنولوژی پیشرفته ای که دارد، ظاهری ساده و کارکردی آسان دارد. این دستگاه که بسیار کاربردی است، به نحو بدیهی و واضحی موقعیت تقریبی فلز مورد نظر را آشکار می کند.

ردیاب جیوه ای این روز ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و با وجود قیمت کمی که دارد، باعث شده است شرکت های زیادی به تولید آن بپردازند و محبوبیت دستگاه شعاع زن چند برابر شود. این شعاع زن دو آنتنی، یک فلزیاب مقرون به صرفه به حساب می آید، که نسبت به هزینه ناچیزی که دارد کارایی آن بسیار بالا است.

 

مزایای استفاده از ردیاب جیوه ای

  1. آسانی در حمل و نقل: این دستگاه یک ویژگی مشترک با فلزیاب موبایلی دارد و آن سبک بودن آن است. این سهولت در حمل، باعث محبوبیت دو چندان این دستگاه می شود.
  2. کارکرد آسان و ساده: طبیعی است که کار با این دستگاه مانند هر دستگاه دیگری احتیاج به تمرین مداوم دارد و به اصطلاح باید قلق آن دستتان بیاید. اما در حالت کلی کارکردی بسیار ساده دارد و همانطور که در توضیحات ذکر شد، فرد خیلی راحت می تواند کارایی آن را بیاموزد.
  3. قیمت مناسب: این فلزیاب دارای قیمتی بسیار مناسب است و می توان گفت برای افرادی که بودجه زیادی را برای دستگاه کنار نگذاشته اند بسیار مناسب است. این ردیاب در مقایسه با دیگر دستگاه ها کارایی بالا اما در عین حال بسیار مقرون به صرفه است.

 

شعاع زن جیوه ای09904455400

شعاع زن جیوه ای
فروش فلزیاب و طلایاب دریاورفلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

فاکتور های خرید ردیاب و شعاع زن

نکات مهمی در زمان خرید ردیاب ها و دیگر فلزیاب ها وجود دارد، که شرکت ما همیشه در مقالات به آنها اشاره می کند و به خریداران گرامی توصیه هایی جهت یک خرید سودمند تر می کند. توجه به این نکته اهمیت زیادی دارد، اگر هر یک از موارد زیر را در هنگام برخورد با فروشنده مشاهده کردید، هرگز اقدام به خرید نکنید.

  1. دستگاه های دست دوم و کارکرده
  2. دستگاه های نامشخص و بدون برند
  3. دستگاه های خیلی ارزان یا خیلی گران
  4. دستگاه های فاقد تست و آزمایش نشده
  5. دستگاه های بدون مشخصه یا فاکتور خرید
  6. دستگاه های با قابلیت های غیر منطقی و غیر علمی
  7. دستگاه های فاقد گارانتی و عدم خدمات پس از فروش

 

شعاع زن جیوه ای09904455400

شعاع زن جیوه ای
فروش فلزیاب و طلایاب دریاورفلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

کارکرد و کاربرد شعاع زن جیوه ای در گنج یابی

این ردیاب حرفه ای طلا دارای دو دسته است، در نتیجه یک فرد باید با هر دست خود یکی از دسته های آن را بگیرد و با آهسته راه رفتن و توقف پی در پی به دستگاه اجازه جهت یابی دهد. هر دو آنتن دستگاه به صورت چرخشی دوران پیدا می کنند و در یک شعاع دایره ای می چرخند. جا به جایی خود را ادامه می دهید تا جایی که هردو آنتن دستگاه به شکل ضربدری و مانند تیغه های قیچی همدیگر را قطع کنند، محل تقاطع دو آنتن دستگاه محل قرارگیری فلز است.

دقت کنید که وقتی دسته های ردیاب را در دست دارید، زاویه آرنج شما باید ۹۰ درجه باشد. همچنین فردی که به دلایلی مانند جراحی از قبل در بدن خود پلاتین دارد نمی تواند با دستگاه کار کند یا از آن نتیجه بگیرد. کار با ردیاب جیوه ای نیاز به تمرین دارد و فرد باید بعد از آموزش اولیه، چندین بار از دستگاه استفاده کند. پس از آن فرد می تواند با استفاده از دستگاه در مکان های عاری از موانع آهکی و لایه های ذرات اضافی، در مکان های برون شهری مانند بیابان ها و دشت ها، با قرار دادن فلز به صورت آشکار و نهان دستگاه را تست کرده و با آن تمرین کند.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به 
ال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیابدستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *