فلزیاب

فروش ردیاب یو ۴۰

فروش ردیاب یو ۴۰ 09904455400

شعاع زن آنتنی جیوه ای یو ۴۰ بهترین ردیاب موجود در بازار می باشد، که یک روش سریع و دقیق برای جستجو و کشف فلزات است. که همزمان یک شعاع زن و نقطه زن کاملا بدون خطا است و ساخت کشور ترکیه می‌باشد. فلزیاب آنتنی جیوه ای یو ۴۰ به هنگام کاوش تمامی ذرات و املاح معدنی را نادیده می‌گیرد، که قادر به عمق زنی ۲۰ متر و شعاع زنی ۹۰۰ متر می باشد.

ردیاب خوراک خور طلا

شعاع زن آنتنی جیوه ای به دلیل مواد ارگانیک ترکیبی که در کپسول آن استفاده شده است، این ردیاب آنتنی خوراک خور را بدون خطا کرده است. ردیاب جیوه ای دو آنتنی بهترین ردیاب آنتنی است، که سیم بلبرینگ برنج دستها و انتن های آن تماما ساخت کشور ترکیه می‌باشد.

محتویات این کپسول از ۸ ماده تشکیل شده که ذرات های معدنی را فیلتر کرده و به راحتی هدف های واقعی را تشخیص می دهد. آلیاژ برنز و کپسول سلسیوم به کار رفته در شعاع زن جیوه ای یو۴۰ برنز خالص هست، که همین امر باعث شده که درصد خطا به پایین ترین درجه برسد.

 

فروش ردیاب یو ۴۰ 09904455400فروش ردیاب یو ۴۰
فروش فلزیاب و طلایاب در یاورفلزیاب

۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

کاربرد ردیاب انتنی دست ساز

طلایاب آنتنی جیوه ای یو۴۰ به ۹۹ درصد از ذرات و املاح معدنی هیچ واکنشی نشان نمی دهد و دارای ۷ حرکت اصلی می‌باشد، که آموزش کامل آن به صورت فایل ویدیویی برای خریدار ارسال می شود. این ردیاب و شعاع زن قادر به کاوش انواع مقبره، تونل، غار، قبور صخره ای و انواع سازه های زیرزمینی است و به راحتی با حرکات خود اپراتور را متوجه سازه می کند.

این فلزیاب آنتنی جیوه ای یو۴۰ یکی از ابزارهای مهم در جستجوی فلزات در عمق‌های بالا زمین هستند، که با استفاده از این شعاع زن طلا می‌توان به سرعت و دقت بالا فلزاتی مانند طلا، نقره، برنز و غیره… را در عمق بالا کشف کرد.

 

فروش ردیاب یو ۴۰09904455400

فروش ردیاب یو ۴۰
فروش فلزیاب و طلایاب در یاورفلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

بهترین ردیاب آنتنی موجود در بازار ایران

طلایاب دو آنتنی یو۴۰ بهترین ردیاب موجود در بازار است و در هر شرایط آب هوایی قابل استفاده می باشد، این ردیاب به دلیل موفقعیت های پی در پی که در محیط واقعی داشته در بین کاوشگران محبوبیت خاصی دارد. که همزمان یک شعاع زن و نقطه زن کاملا بدون خطا است. آموزش کامل آن بصورت فایل ویدیویی برای خریداران محصول ارسال می شود.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به 
ال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیابدستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *