مقالات فلزیاب

فلزیاب پالسی خارجی

فلزیاب پالسی خارجی09904455400

فلزیاب پالسی خارجی

دلیل کاربرد فلزیاب پالسی خارجی در گنج یابی عمق نفوذ بسیار بالای آنها در مقایسه با دیگر دستگاه های موجود در بازار طلایابی و فلزیابی می باشد. بر خلاف سیستم های VLF این دستگاه ها از یک کویل هم به عنوان فرستنده و هم گیرنده استفاده می کند و ممکن است از دو یا سه سیم پیچ به صورت همزمان استفاده کنند. یک دستگاه نقطه زن پالسی به صورت میانگین ۱۰۰ پالس در ثانیه ارسال می کند. البته این مقدار بنا به تشخیص شرکت سازنده می تواند بسیار کمتر یا بسیار بیشتر نیز باشد و میزان ارسال پالس در هر دستگاه متغیر است.

 

فلزیاب پالسی خارجی09904455400

فلزیاب پالسی خارجی خریدوفروش در یاور فلزیاب

فلزیاب پالسی قوی

مدار الکتریکی به کار رفته در این دسته از فلزیاب ها طول پالس بازگشتی را اندازه گیری می کند. با مقایسه آن با طول اولیه پالس ارسالی می تواند به این موضوع پی ببرد. که در زیر زمین یک میدان مغناطیسی دیگر (میدان مغناطیسی ای که فلز به وجود آورده است) وجود دارد یا خیر. برای خرید فلزیاب نقطه زن پالسی می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

تفکیک در این دسته از فلزیاب پالسی قوی زیاد خوب نیست، زیرا طول پالس بازگشتی فلزات مختلف به آسانی قابل تفکیک نیست. اما عملکرد آنها در زمین های معدنی که فلزیاب های VLF در آن ها با مشکل مواجه هستند، بسیار خوب است و عمق کاوش آنها نیز بیش از سه برابر فلزیاب های VLF است.

 

فلزیاب پالسی خارجی09904455400

فلزیاب پالسی خارجی خریدوفروش در یاور فلزیاب

قیمت فلزیاب پالسی

قیمت دستگاه فلزیاب پالسی با توجه به امکانات آن بسیار متفاوت است و به برند، مدل، ویژگی‌ها و کیفیت دستگاه بستگی دارد. اما در میان قیمت‌های مختلف، باید برای خرید دستگاه پالسی حدود ۱۰ میلیون تومان تا ۶۰ میلیون تومان را در نظر گرفت.

لازم به ذکر است که علاوه بر قیمت، خرید دستگاه پالسی، هزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد که باید مدنظر قرار گیرد. برای مثال، هزینه باطری‌ها، شارژرها و لوپ دستگاه را می‌توان به عنوان هزینه‌ های جانبی این دستگاه در نظر گرفت.

شما کاربران و خریداران می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه فلزیاب پالسی و قیمت آن با کارشناسان مجرب شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید. قیمت دستگاه فلزیاب نقطه زن می‌تواند بسیار متغیر باشد و به عواملی از قبیل: کیفیت محصول، قابلیت‌ ها و فناوری‌ های به‌کاررفته در آن بستگی داشته باشد

ک دستگاه پالسی چه ویژگی هایی دارد :

  • دارای عمق کاوش بیش از ۳ متر
  • ثبات و پایداری خوبی داشته باشد
  • درصد خطای پایینی داشته باشد
  • دارای هر دو مد بالانس اتوماتیک و دستی
  • دارای وزن سبک برای کاوش های طولانی مدت
  • قابلیت ارائه تصویر از اهداف زیر زمین
  • دارای سیستم نقطه زنی دقیق
  • دارای سیستم تفکیک قابل اطمینان
  • کویل با سایز های مختلف برای مکان های مختلف کاوش داشته باشد

 

 

 

فلزیاب پالسی خارجی09904455400

فلزیاب پالسی خارجی خریدوفروش در یاور فلزیاب

نحوه کار با فلزیاب پالسی به شکل زیر است:

  • برای شروع، باید فلزیاب را با باتری مناسب تجهیز کنید و سپس آن را روشن کنید.
  • تنظیمات دستگاه را بر اساس نیاز خود برای شناسایی هدف انجام دهید. برای مثال، می‌توانید حساسیت دستگاه را تنظیم کنید تا به فلزات کوچکتر یا بزرگتر حساس شود.
  • با نگه داشتن دستگاه در دستان خود، آن را به طور مستقیم بر روی خاک به فاصله ۵ الی ۱۰ سانتی قرار دهید. سپس، با قدم زدن به طرف جلو به صورت آهسته  ، نواحی مورد نظر را کاوش کنید.
  • هنگامی که دستگاه فلزی را شناسایی می‌کند، یک صدای بوق در دستگاه فرستاده می‌شود و اطلاعات مربوط به فلز روی صفحه نمایش دستگاه قابل مشاهده است.
  • با توجه به نتایج حاصله، می‌توانید برای پیدا کردن فلز حفاری بپردازید.

حوه عملکرد فلزیاب های پالسی :

مدار الکتریکی به کار رفته در این دسته از فلزیاب ها طول پالس بازگشتی را اندازه گیری میکند . با مقایسه آن با طول اولیه پالس ارسالی میتواند به این موضوع پی ببرد که در زیر زمین یک میدان مغناطیسی دیگر ( میدان مغناطیسی ای که فلز به وجود آورده است ) وجود دارد یا خیر. تفکیک در این دسته از فلزیاب ها زیاد  خوب نیست زیرا طول پالس بازگشتی فلزات مختلف به آسانی قابل تفکیک نیست اما عملکرد آنها در زمین های معدنی که فلزیاب های VLF در آن ها با مشکل مواجه هستند بسیار خوب است و عمق کاوش آنها نیز بیش از ۳ برابر فلزیاب های VLF است.

 

مزایا و معایب فلزیاب پالسی

پالس هایی که با ارسال و برخورد به اجسام فلزی تولید می شوند بسیار ضعیف بوده و سیستم تقویت کننده فلزیاب با تقویت این پالس ها آنها را به جریان مستقیم تبدیل می کند.زمانی که فلزیاب پالسی از روی شئ فلزی عبور می کند مولد صوتی که در خروجی القای فلزیاب نصب شده دچار تغییر صدا می شود و دستگاه با این هشدار نشان می دهد که به جسم فلزی بر خورده است. در سیستم این نوع فلزیاب ها می توان به این نکته اشاره کرد که فلزیاب های پالسی نیاز به دو کویل مجزا ندارند و یک کویل در سایزهای مختلف می تواند هم به عنوان فرستنده و هم گیرنده عمل کند. این تکنولوژی با استفاده از یک سیم پیچ شارژ پالس های جریانرا نشان دهد.

در فلزیاب پالسی هر پالس یک میدان مغناطیسی دارد و هنگام خاموش شدن پالس، این میدان مغناطیسی از بین می رود.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *