نقطه زن

فلزیاب کوئست Quest Q40

فلزیاب کوئست Quest Q40 09904455400

فلزیاب کوئست Quest Q40

دستگاه فلزیاب کوئست کیو ۴۰ محصول شرکت کوئست امریکا می باشد. مدل فلزیاب Quest Q40 جدید ترین محصول نقطه زن این شرکت است، که محصولات وی ال اف یعنی تفکیک دار است. فلزیاب کوئست Quest Q40 کاملا ضد آب بوده و توانایی کاوش زیر اب را داراست. این دستگاه دارای قدرت حذف فلزات اهنی و مواد معدنی است، که می تواند موقع کاوش بسیار کمک کننده باشد. فلزیاب کوئست کیو ۴۰ مدل ارتقا یافته فلزیاب کوئست x10 می باشد، که در بین مشتریان و اپراتوران بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

 

 

فلزیاب کوئست Quest Q4009904455400

فلزیاب کوئست Quest Q40
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

مشخصات دستگاه فلزیاب کوئست Quest Q40 عبارتند از:

  • دارای فرکانس :۱۳ khz
  •  وزن کم ۱/۳۵ کیلوگرم
  • نوع باتری : لیتیوم پلیمر ۲۰۰۰ میلی آمپر با قابلیت شارژ
  • دارای سیستم صوتی بیسیم در فرکانس ۲.۴G
  • دارای هدفون حرفه ای بیسیم
  • ضد نفوذ آب و ضد ضربه
  • عملکرد مناسب برای کاوش در زمین ،معادن و آبهای شور
  • پشتیبانی از استاندارد  IP66
  • داری نور پس زمینه Back-light
  • سایز کویل : ۱۱*۹ اینچ Raptor
  • قابلیت تنظیم طول دستگاه
  • دارای ۶ مود برای جستجوی فلزات
  • دارای سیستم تراز و بالانس خودکار و تنظیمات دستی

 

 

فلزیاب کوئست Quest Q4009904455400

فلزیاب کوئست Quest Q40
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

بررسی فلزیاب کوئست کیو ۴۰

فلزیاب کوئست Quest Q40 یکی از دستگاه‌های بسیار محبوب در بازار است. این دستگاه به عنوان بهترین فلزیاب شناخته شده است و قابلیت تشخیص فلزات مختلف را در عمق‌های مختلف از زمین دارد. این فلزیاب بوقی با داشتن تکنولوژی جدید قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های بالایی از زمین را داراست. همچنین دستگاه قابلیت تشخیص فلزات پایین تر در عمق‌های بیشتری از زمین را نیز دارد. یکی از ویژگی‌های مهم فلزیاب کوئست کیو ۴۰ داشتن صفحه نمایش بزرگ و روان است، که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی اطلاعات را دریافت کند. البته دستگاه دارای قابلیت بی‌سیم بودن است و می‌توانید از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل شوید. فلزیاب کوئست کیو ۴۰ به همراه باتری‌های قوی و مصرف کم عمل می‌کند که باعث می‌شود، کاربران بتوانند برای مدت زمان بیشتری از دستگاه استفاده کنند. دستگاه نقطه زن دارای ۴ حالت جستجوی مختلف است که به کاربر امکان می‌دهد، تا بهترین حالت را برای جستجوی فلزات در منطقه خود انتخاب کند.

 

فلزیاب کوئست Quest Q4009904455400

فلزیاب کوئست Quest Q40
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

شرکت QUEST آمریکا

شرکت معتبر کوئست یک کمپانی تولید دستگاه و محصولات مشابه است که در سال های اخیر خود را به بازارها تحمیل کرده است. در واقع قدرت و پیشرفته بودن تولیدات آن باعث شد تا بتواند به جمع برترین ها رسیده و با دیگر برندها رقابت کند. مرکز تاسیس شرکت کوئست در ایالات متحده آمریکا قرار گرفته است و از آنجا به تمام قاره های دیگر صادرات دارد. به دلیل طراحی و تولید دستگاه های باکیفیت در مدت زمان بسیار کمی به فروش خوبی در بازار سراسر جهان دست یافت. از دستگاه های ساخت این شرکت میتوان به فلزیاب کوئست ایکس ۱۰، فلزیاب کوئست x5، پین پوینتر کوئست و فلزیاب کوئست Q20 اشاره نمود.

فرکانس ۱۳ کیلوهرتز

فرکانس کاری دستگاه یکی از مهم ترین موارد تعیین کننده نوع فلزات کاوش شده، عمق کاوش و چنین موضوعاتی است. بسامد ۱۳ کیلوهرتزی دستگاه بسیار مناسب است و تکنولوژی کاوش VLF در این فرکانس تقریبا توان کاوش هر فلز ارزشمندی را به آن داده است. علاوه بر این می توانید اعماق زمین را جستجو کنید و هیچ هدف قابل استخراجی را از دست ندهید.

تراز و بالانس خودکار

این دستگاه دارای تنظیم تراز و بالانس خودکار در سطوح مختلف زمین است. که آن را متمایز از دستگاه های میان رده می کند و برای کاوش در تاریکی و شب مجهز به لامپ های LED است، تا هیچ زمانی برای جستجو از دست نرود. همچنین این دستگاه از اتصال به هدفون های حرفه ای پشتیبانی می کند. تا هیچ صدایی ایجاد نویز نکرده تا کاربر بتواند روی صداهای اصلی متمرکز شود.

فلزیاب QUEST Q40 از طراحی ارگونومیک برخوردار بوده و کاربر به راحتی می تواند با دست راست یا چپ خود آن را کنترل کند. همچنین این دستگاه برای کنترل و تنظیم دارای رابط کاربری ساده بوده و کاربر به راحتی به همه تنظیمات دستگاه دسترسی دارد. این فلزیاب و قطعات آن به سادگی باز و بسته شده و خیلی سریع برای جستجو آماده است. برای خرید فلزیاب و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

 

فلزیاب کوئست Quest Q4009904455400

فلزیاب کوئست Quest Q40
خرید و فروش فلزیاب
۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

لوپ کاوش ضد آب

کویل های جستجوی فلزیاب Quest آمریکا مدل Q40 کاملا ضد آب هستند و به هیچ وجه مشکلی برای کاوش در آب ندارند. با این قابلیت شما می توانید در خاک های مرطوب، غارهای آبی و حتی رودخانه های کم عمق مشغول جستجو شوید و در محیط هایی که کمتر قابل دسترسی اند، اهداف زیادی را اکتشاف کنید.

باتری قابل شارژ

باتری های دستگاه از نوع لیتیمی پلیمری ۲۰۰۰ میلی آمپری هستند. چنین باتری هایی که قابل شارژ نیز هستند، توان کاوش بدون کابل و بدون توقف را به اپراتور را می دهند. زیرا که دوام شارژ در هر بار شارژ کردن ۲۰ تا ۳۰ ساعت می باشد.

 

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

دفتر خرید فلزیاب

دفتر خرید و فروش فلزیاب

خرید گنجیاب

خرید طلایاب

فلزیاب – طلایاب

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *