نقطه زن

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا09904455400

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا  محصول سال ۲۰۱۷ شرکت آمریکایی گرت است. شرکت Garrett یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های تولیدکننده فلزیاب است که دستگاه‌های بسیار باکیفیتی را تولید می‌کند. بیشتر محصولات شرکت گرت | Garrett مربوط به فلزیاب‌هایی با قابلیت عمق‌زنی متوسط است که از نظر دقت و عملکرد کیفیت بسیار خوبی در سطح جهانی دارند. ردیاب حرفه‌ای گرت ای تی مکس فلزیابی با کارایی VLF است و به گونه‌ای طراحی شده است که برای کاوش در محیط‌هایی با گردوغبار زیاد یا محیط‌های مرطوب بسیار مناسب است. کویل‌های نقطه‌زن Garrett AT Max کاملاً ضدآب است و کاوشگران می‌توانند با استفاده از آن در محیط های بارانی نیز کاوش کنند. همچنین ردیاب Garrett AT Max دارای هدفون بی‌سیم Garrett MS-3 Z-Lynk است که تا چهار برابر از سایر هدفون‌های بی‌سیم سریع‌تر عمل می‌کند؛ این بدان معناست که اپراتور قادر خواهد بود که سریع‌تر و دقیق‌تر هدف را بیابد.

 

 

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا 09904455400

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا خرید و فروش فلزیاب در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

 

طلایاب Garrett AT

طلایاب Garrett AT مکس فلزیاب مناسبی برای کاوش در مکان‌هایی با مواد معدنی زیاد و آلودگی‌های محیطی است. می‌تواند فرکانس فلزات مزاحم را هنگام کاوش شناسایی و حذف کند. منوی تنظیمات این دستگاه به‌راحتی در دسترس اپراتور است و کاوشگر می‌توان تنظیمات دلخواهش را در ردیاب گرت AT Max اعمال کند. همچنین مجهز به نور پس‌زمینه است و به‌راحتی می‌توان در شب یا در مکان‌های تاریک از آن استفاده کرد. استفاده از قطعات الکترونیکی باکیفیت توسط شرکت گرت موجب شده است که  عمق نفوذ خوبی در خاک داشته باشد. همچنین پشتیبانی از فرکانس ۱۳.۶ کیلوهرتز امکان افزایش حساسیت و عمق‌زنی زیادی را به دستگاه داده است. فرکانس ۱۳.۶ کیلوهرتز بهترین فرکانس برای کاوش در زمین‌هایی با مواد معدنی زیاد است. دیگر قابلیت نقطه‌زن گرت ای تی مکس این است که بالانس آن به دو صورت اتوماتیک و دستی انجام می‌شود. بالانس دستی امکان عمق‌زنی بیشتری را به اپراتور می‌دهد.

 

ویژگی‌های ردیاب Garrett AT Max | گرت ای تی مکس

  • مجهز به تکنولوژی VLF
  • مجهز به فناوری Z-Lynk
  • مجهز به بالانس اتوماتیک و دستی
  • مجهز به نور پس‌زمینه برای کار در شب یا در مکان‌های تاریک
  • امکان تفکیک فلزات مختلف
  • امکان کار تا عمق ۳ متری زیر آب
  • قابلیت حذف آهن و فلزات مزاحم هنگام کاوش
  • نداشتن حساسیت به مواد معدنی و رگه‌های معدنی و سنگ‌های آهنی
  • دارای هدفون بی‌سیم اورجینال شرکت گرت
  • دارای عمق مناسب برای ردیابی انواع فلزات
  • دارای حساسیت و دقت زیاد
  • دارای کویل ۸.۵×۱۱ دابل دی
  • دارای ۴ باتری AA و شارژدهی طولانی
  • وزن کم و سبک

 

 

 

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا09904455400

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکاخرید و فروش فلزیاب در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

 

این دستگاه طبق تجربه کاربران امریکایی

  • “عمیق ، با حساسیت بالا ، قابلیت اطمینان سیگنال ، استحکام و استفاده آسان.”
  • “در طول تست های میدانی ، شاهد افزایش قابل توجهی در ظرفیت ردیابی در خاک بسیار معدنی بودیم.”
  • “هدفون های بی سیم Z-Lynk بسیار جذاب هستند. ویژگی های بسیار خوبی در AT Max جدید وجود دارد.”
  • گرفتن جدید: “حرکت خوبی تا آنجا که گل و تمیز کند پیش میرود.”
  • “مانند افزودن کنترل صدا در جعبه کنترل.”
  • “بسیار شهودی و آسان برای استفاده.”
  • “دوست داشتم از نور پس زمینه! یک ویژگی مثبت مطلق باشد.”
  • “تعادل زمین و اتوماتیک و دستی هر دو عملکرد خوبی دارند. آزمایش بر روی ماسه مرطوب نمک ، خاک های قلیایی و خاک های شنی است.”

 

 

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا09904455400

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکاخرید و فروش فلزیاب در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

 

کویل جستجوی ضد آب:

همانطور که گفته شد این محصول محدودیت های زیادی را از پیش رو برداشته است. این ویژگی این امکان را فراهم می سازد تا در هر نوع شرایط آب و هوایی بتوانید به کاوش بپردازید و دیگر نگران آب و هوا و باران نباشید. این محصول تا عمق ۳ متر زیر آب کاملا ضد آب است و بدون نگرانی می توانید در رودخانه های کم عمق و غار های آبی اهداف خود را بیابید. فلزیاب گرت ای تی مکس ابزاری مناسب برای کاوش در زمین های با درصد مواد معدنی بالا و آلودگی های محیطی است. تمام منوهای کاربری این دستگاه در دسترس اپراتور است و هر زمانی میتوان هر منوی که مورد نیاز است را انتخاب نمود. این دستگاه یکی از بهترین محصولات شرکت گرت آمریکا است، که در بین مشتریان شرکت آسیا مدرن بسیار محبوب است.

 

فرکانس کاری مناسب:

در هر فلزیاب فرکانس کاری یکی از مهم ترین خصوصیت های هر دستگاه محسوب می شود. فرکانس کاری این فلزیاب بوقی ۱۳.۶ کیلو هرتز می باشد که بسیار ایده آل محسوب می شود. کلیه منوها و اعداد دارای سایز و اندازه مناسب و یک کم بزرگ هستند که به راحتی برای همه قابل تشخیص است. این دستگاه دارای نور پس زمینه است که به راحتی میتوان در شب یا مکان های تاریک از آن به راحتی استفاده نمود.

با فلزیاب گرت میتوان همه فلزات را به یک اندازه کاوش نمود در حالی که دستگاه با حساسیت و دقت بالایی عمل مینماید. افزایش عمق نفوذ در خاک و استفاده از قطعات الکترونیکی با کیفیت باعث افزایش عمق و پایداری سیستم شده است. فرکانس ۱۳.۶KHZ به دستگاه امکان افزایش حساسیت و افزایش عمق را میدهد.

 

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکا09904455400

فلزیاب گرت AT MAX ساخت امریکاخرید و فروش فلزیاب در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

 

وزن کم و شارژدهی مناسب:

وزن بسیار کم این دستگاه نقطه زن پالسی در کنار شارژدهی طولانی آن سبب می شود تا شما بدون خستگی بتوانید به مدت طولانی از این محصول استفاده کنید و به کاوش بپردازید. ۱۳.۶ KHZ بهترین فرکانس کاری برای کاوش در زمین های با مواد معدنی بالا است. بالانس فلزیاب گرت ای تی مکس به دو صورت اتوکاتیک و دستی است. بالانس دستی امکان افزایش عمق را می دهد. در این دستگاه از تکنولوژی خاص شرکت گرت استفاده شده است.

 

قیمت فلزیاب گرت

فلزیاب GARRETT AT MAX جدیدترین محصول تولید شده توسط شرکت آمریکایی گرت Garrett در سال ۲۰۱۷ میلادی است. کمپانی گرت یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید فلزیاب های با کیفیت در سال های گذشته بوده است.عمده ترین تولیدات شرکت فلزیاب گرت در زمینه عمق دارای قدرت عمق زنی متوسط هستند و از نظر دقت و عملکرد دارای کیفیت بسیار بالایی در بین دستگاه های تولید شده در سطح جهانی هستند. برای خرید فلزیاب و اطلاع از قیمت فلزیاب گرت می توانید با شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید، تا از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *