مقالات فلزیاب

قیمت فلزیاب آنفیبیو

قیمت فلزیاب آنفیبیو09904455400

قیمت فلزیاب انفیبیو

فلزیاب آنفیبیو  وسیله ای همه کاره است .که پیش بینی می شود در مکان های مختلف در پارک ها ، سواحل و میادین جستجو برای بقایای جنگ استفاده کند ، جایی که می تواند سکه های باستانی ، مصنوعات فلزی کوچک ، جواهرات طلایی مانند دستبند ، حلقه و موارد دیگر را کشف کند. به دلیل عملکرد عالی ، نتایج عالی و قیمت ارزان برای کاوشگران توصیه می شود. برای استفاده از برنامه فلزیاب آنفیبیو شامل یک سیستم منوی واحد است .که در آن می توانید از طریق یک منوی یک ، ساده و آسان برای درک به کلیه تنظیمات دستگاه دسترسی پیدا کنید . تنظیمات را می توان به راحتی از طریق دکمه های زیر صفحه تنظیم کرد .

دستگاه فلزیاب انفیبیو دستگاه کاوشگر فلزات با چندین فرکانس مختلف است .و که توانایی کار در فرکانس ۵ و ۱۴ و ۲۰ کیلوهرتز را در فرایند جستجو دارد. نوکتا ماکرو انفیبیو ساخت کمپانی نوکتا که برندی معتبر در ترکیه است. می باشد. دستگاه فلزیاب انفیبیو در مکان های مختلف از ساحل و پارک و مناطق قدیمی باستانی کاربرد دارد. و مورد علاقه کاوشگران سکه و فلزات گرانبها و جواهرات است. این دستگاه از نظر سرعت و میزان عمق نفوذ در زمین بسیار قدرتمند و هوشمند می باشد. کمپانی نوکتا ترکیه در ابتدای سال ۲۰۰۱ میلادی در استانبول کار خود را آغاز کرد. همچنین جزء بهترین فلزیاب ترکیه و پرفروش ترین فلزیاب در بازار ایران می باشد. در تولیدات خود با کمک فناوری به روز توانسته رضایت مشتریان را کسب کرده به عنوان یک مارک خوب و قابل اعتماد برای جستجوگران مبتدی و حرفه ای در دنیا شناخته شود.

قیمت فلزیاب آنفیبیو09904455400

قیمت فلزیاب آنفیبیوخریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

مشخصات فنی دستگاه فلزیاب آنفبیبو مولتی

  • سیستم کارکرد VLF
  • مولتی فرکانس ۵kHz , 14kHz , 20kHz
  • عملکرد جدید E.U.D برای افزایش عمق زنی
  • قابلیت تفکیک انواع فلزات و حذف آهن
  • تفکیک بصورت صوتی و کددهی VDI
  • دارای ۳ سطح شناسه هدف قابل انتخاب
  • هدفون وایرلس ۲٫۴ GHz
  • بالانس زمینی دستی ، اتوماتیک و در حال حرکت
  • دارای ۹ مد جستجو و کاوش
  • کویل های ۱۱*۷ اینچ ۱۵/۵*۱۴ اینچ
  • کاملا ضدآب و مقاوم در برابر گرد و غبار
  • قابلیت آپدیت نرم افزار دستگاه بصورت آنلاین
  • میله با قابلیت جمع شدن ، برای حمل آسان
  • دارای نور پس زمینه صفحه کلید برای کاوش در تاریکی و کاوش های شبانه
  • باتری تا عمر ۱۹ ساعت کار و قابلیت شارژ با پاوربانک
  • دارای  وزن سبک و مناسب تقریبا ۱٫۷ kg
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی همراه آموزش
  • ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت آسیامدرن

تست و عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو شرکت نوکتا

دستگاه آنفیبیو در ۳ عمق متفاوت تنظیم می شود. و کاوشگران متناسب با اهدافی که دارند. می توانند عمق مربوطه خود را انتخاب کنند. و به شکار سکه و اشیاء گرانبها بپردازند.

وجود کویل ها و همچنین تنظیمات در عمق زنی فلزیاب مولتی آنفیبیو خیلی مهم است .و هر چقدر فرد توانایی های بالایی در کاوش و بالانس دستگاه داشته باشد. به راحتی می تواند عمق زنی را ارتقاء دهد.

طبق تجربه کاوشگران و همچنین بر اساس سایت رسمی شرکت ترکیه نوکتا ماکرو با این سیستم توانستند .اشیاء قیمتی بین ارتفاع های ۱.۲ تا ۲ متر را پیدا کنند.

عمق زنی فلزیاب آنفیبیو مولتی به حجم اهداف هم بستگی دارد .به عنوان مثال اگر فقط یک سکه درون زمین وجود داشته باشد. فلزیاب در عمق های کم می تواند. آن را شناسایی کند و اگر حجم هدف درون زمین بزرگ باشد. ارتفاع عمق زنی فلزیاب آنفیبیو افزایش پیدا می کند. و می تواند تا عمق های بالا اجسام را به راحتی شکار کند.

 

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو09904455400

قیمت فلزیاب آنفیبیو خریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

lass=”wp-block-heading”>توضیحات و مشخصات دیگر فلزیاب مولتی انفیبیو شامل موارد زیر است.

اصول کارکرد و عمل کرد VLF
فرکانس و فرکانس صوتی ۵kHz / 14kHz / 20kHz و صوتی شامل ۱۵۰ هرتز – ۸۰۰ هرتز (قابل تنظیم)
شکستن صدا و فیلتر صدا بله دارد
تعادل در روی زمین خودکار / دستی / پیگیری
تغییر فرکانس و ارتعاش بله دارد
نمایش صفحه LCD
سیم پیچ های کاوش سیم پیچ جستجوی ضد آب DD – ۲۸ سانتی متر / ۱۱ اینچ (AF28)
وزن ۱.۷ کیلوگرم
باتری پلیمر لیتیوم ۳۷۰۰mAh
گارانتی ۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش
آموزش و تست دستگاه در صورت خرید از این سایت بله دارد

عمق کاوش فلزیاب آنفیبیو مولتی نوکتا چقدر است؟

فلزیاب آنفیبیو مولتی یک طلایاب قدرتمند برای کاوش انواع فلزات گرانبها با توانایی های بالا است که یکی از بهترین سیستم های شرکت ترکیه ای از لحاظ عمق زنی است.

عمق کاوش فلزیاب آنفیبیو مولتی ترکیه به میزان مختلفی وابسته به شرایط خاکی و نوع فلزی که قرار است پیدا شود متفاوت است. با این حال، برای فلزات سنگین مانند طلا و نقره، عمق کاوش آنفیبیو مولتی تا حدود ۱.۸ متر و برای فلزات کم حجم مانند  یدونه سکه در عمق کمتر از  ۶۰ سانتی متر می تواند شناسایی کند.

لازم به ذکر است که عمق کاوش دقیق برای هر شرایطی قابل تعیین نیست و برای دستیابی به نتیجه بهتر، باید با توجه به شرایط محیطی و نوع فلزی که جستجو می شود، تجربه و دانش لازم را داشته باشید.

عمق کاوش فلزیاب آنفیبیو مولتی به نسبت سایر سیستم های این شرکت بیشتر است و افرادی که این فلزیاب را خریداری می کنند می توانند بهترین نتیجه را کسب کنند.

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو09904455400

</a> قیمت فلزیاب آنفیبیو خریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

اموزش فلزیاب انفیبیو

ef=”https://yavar-felezyab.ir/%d9%81%d9%84%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8-anfibio/”>نوکتا ماکرو انفیبیودارای رابط کاربری و اینترفیس ساده است که برای آموزش و آشنایی با دستگاه نیاز به وقت و زمان طولانی ندارد. فقط کافی است پس از آشنایی با تنظیمات دستگاه به سراغ مکان مورد جستجوی خود بروید و در اعماق خاک هدف مورد نظر خود را ردیابی کرده مکان دقیق آن را کشف کنید. آنفیبیو مولتیکاملا ضد نفوذ آب است که برای جستجو در زیر آب و همچنین مناطق دشوار بسیار ایده آل می باشد. دستگاه نقطه زن انفیبیو دارای حالت‌ها و ویژگی‌های بسیار زیادی است. این تنها دستگاهی است که برای هر موقعیتی به آن نیاز دارید. ساختار قوی و مستحکم است. دارایکویل ضد آب است که برای کاوش در مناطق ساحلی و مرطوب طراحی و ساخته شده است.

 

 

قیمت فلزیاب آنفیبیو09904455400

</a> قیمت فلزیاب آنفیبیو خریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

کاربرد فلزیاب Anfibio در طلایابی و گنج یابی</h3>

کاربرد اصلیhref=”https://yavar-felezyab.ir/wp-admin/post-new.php”>فلزیاب Anfibioدر طلایابی و گنج‌یابی است. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید فلزات مختلف را شناسایی کنید، از جمله طلا، نقره، برنج، آهن، نیکل و سایر فلزات قیمتی و غیر قیمتی. این دستگاه قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های مختلف را دارد و می‌تواند بر اساس نوع فلز و عمق آن را تشخیص دهد. این دستگاه یک فلزیاب ضد آب است، که برای کاوش در مناطق ساحلی بسیار مناسب است.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیابدستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *