فلزیاب, مقالات فلزیاب

ردیاب و شعاع زن ریفایندر

ردیاب و شعاع زن ریفایندر 09904455400

ردیاب و شعاع زن ریفایندر

ردیاب ری فایندر یونان Rayfinder یکی از بهترین ردیاب ها و شعاع زن های شرکت Gold Detector یونان است . این شرکت GDI جزوه تولید کننده های بهترین ردیاب و شعاع زن های جهان است .ردیاب ری فایندر یکی از بهترین محصولات برای بردهای زیاد در جهان به شمار می رود . که دارای فناوری ترکیب فرکانس دیجیتال DFS است . برای شکار اجسام درون زمین در هر ثانیه ۴۰ میلیون اطلاعات و داده ها را با سرعت زیاد به پردازشگر می رساند.

 

 

ردیاب و شعاع زن ریفایندر 09904455400

ردیاب و شعاع زن ریفایندر خریدوفروش دریاور فلزیاب

ویژگی های ردیاب ری فایندر Rayfinder شرکت یونانی

ویژگی های خوب  ردیاب ریفایندر کاربر به راحتی می تواند محدوده برد را انتخاب کند . مثلا من که اپراتور این ردیاب هستم می توانم برد آن را بین ۳۰۰ تا ۲۱۰۰ تنظیم کنم که این ویژگی به کاربر کمک می کند . که فاصله تا هدف اگر اشیاء و یا فرکانسی باشد را حساس باشد و برای کاوشگران اطلاع دهد . در این فاصله سیگنال های بسیار قدرتمندی از ردیاب ری فایندر Rayfinder صادر می شود تا بتواند به خوبی عمل کند.

ردیاب قدرتمند ری فایندر شرکت Gold Detector یکی از پایدار ترین سیگنال های موجود در جهان است . که به راحتی می توانید تمامی اشیاء گرانبها مانند طلا و فلزهای بارازش را پیدا کنید و از شر زباله ها و آشغال های درون زمین خلاص شوید . به راحتی می توانید فرکانس های دقیق تا ۰.۱ هرتز را به راحتی اسکن کنید و به نتایجی اهدافی عالی دست پیدا کنید.

ویژگی های خوب دیگر این دستگاه هنگام کار با آن به صورت خودکار در هنگام شروع میزان رطوبت و مواد معدنی آن را با نمایش عددی GROUND ID مشخص می کند . وجود همین سیگنال های هوشمند در هنگام کار با آن باعث می شود که ردیاب ریفایندر عمق و برد بیشتری و تفکیک دقیق تری را به نسبت سایر ردیاب های دیگر بزند.

عملکرد ردیاب ری فایندر Rayfinder شرکت جی دی ای

حالت های کاربری در ردیاب ری فایندر Rayfinder از طریق کارخانه روی طلا، نقره، مس، برنز، آهن، سرب، آلومینیوم، الماس، آب، خالی و ۶ حالت رایگان برای عناصر دیگر تنظیم شده است و افراد می توانند تمامی اشیاء باارزش زمین را به راحتی پیدا کنند.

تنظیمات فرکانسی در این ردیاب قفل نیست و مخصوص به یکسری از اشیاء محدود نمی شود کاوشگران می توانند . یک قطعه طلا را روی زمین بگذارند و فرکانس آن را از طریق ردیاب ریفایندر اسکن کنند  .  این فرکانس در حافظه آن ذخیره می شود و برای سری ها بعد که ردیاب روشن می شود به صورت خودکار می تواند فرکانسی با این مشخصات را پیدا کند.

هنگام کار با ری فایندر یونانی می توانید فرکانس طلایی یا حالت کاربری دیگر را انتخاب کنید. فرکانس ها را می توان تنظیم کرد و هنگامی که شارژ سیگنال به زمین کامل شد، میدان الکترومغناطیسی RAYFINDER به اندازه کافی قدرتمند است و پیام START SCANNING برای مشخص کردن دقیق هدف هشدار می دهد.

 

 

 

 

ردیاب و شعاع زن ریفایندر 09904455400

ردیاب و شعاع زن ریفایندر خریدوفروش در یاور فلزیاب

تعادل و بالانس زمین ردیاب ریفایندر

تعادل و بالانس این ردیاب در تمامی زمین ها مانند معدنی و بقیه دارای پایداری است و به راحتی تمامی حالت های زمین را تشخیص می دهد .  و در هر شرایطی با هر زمین و محیطی می تواند قدرت برد و حداکثر عمق خود را حفظ کند.

ردیاب ری فایندر Rayfinder در تمامی زمین ها که شامل کانی ، آهنی و خاک های رس و مرطوب و بقیه بهترین عملکرد را دارد و می تواند اجسام درون زمین به راحتی شناسایی کند.

سیستم ردیاب ریفایندر به صورت Automatic Power On هنگامی که با زمین تماس پیدا می کند . به صورت خودکار دستگاه روشن می شود و برای کاوش آماده می شود و همزمان با روشن شدن شمارشگر آن شروع به کار میکند و سیگنال ها را به زمین ارسال می شود.

مشخصات ردیاب ری فایندر Rayfinder شرکت یونانی

میله های ردیاب ری فایندر شرکت جی دی ای دو عدد است که روکش طلایی و زرد رنگ را دارد و ۴۵ سانتی متر است . این میله توسط ماژول تقویت می شود و هدف از این میله ها به کاربر اطلاع می دهد . که آیا از اهداف رد شده است و یا نه تا هدف فاصله دارد .

میله های ردیاب ری فایندر به صورت روانکاری طراحی شده است که همیشه سالم بماند .

ماژول برق ردیاب

ماژول برق این ردیاب کمک می کند که انرژی میله های ۴۵ سانتی متری را تامین کند . منبع انرژی خود این ماژول برقی از طریق یک باتری ۹ ولتی تامین می شود.

همچنین ماژول های قدرت ردیاب می تواند وزن اهدافی که از طریقی خط سیگنال را مشخص کند . از طریق یک دکمه ای که روی ماژول وجود دارد اپراتور می تواند میزان وزن کم و زیاد را بر حسب کیلوگرم انتخاب کند .

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *