مقالات فلزیاب

عمق زنی مانتیکور

عمق زنی مانتیکور 09904455400

عمق زنی  مانتیکور

عمق زنی فلزیاب مانتیکور از شرکت مینلب استرالیا با امکانات و تکنولوژی‌های بی‌نظیر خود، یکی از محصولات برجسته در دنیای کاوش و یافتن گنج‌ها است. این فلزیاب با قابلیت عمق کاوش تا ۱/۸۰ متر، به کاوشگران و گنج‌یابان این امکان را می‌دهد تا به دنبال اقناعات و اشیاء فلزی در عمق‌های عمیق بیافریند.
 ویژگی‌های کلیدی عمق زنی فلزیاب مانتیکور:
۱. قابلیت کاوش در عمق‌های     عمیق:این فلزیاب با توانایی کاوش در عمق تا ۱/۸۰ متر، به کاربران اجازه می‌دهد تا به محیط‌های زیرزمینی عمیق نفوذ کرده و گنج‌ها و اقناعات مخفی را کشف کنند.
۲. دقت بالا در تشخیص متال‌ها: با استفاده از فناوری پیشرفته، این فلزیاب قادر به تمیزترین تشخیص ممکن بین انواع فلزات است. این امکان به کاربران اعتماد بیشتری در تشخیص و استخراج اهداف فلزی می‌دهد.
۳. سهولت در استفاده: فلزیاب مانتیکور با طراحی کاربرپسند خود، به کاربران امکان استفاده آسان و بدون نیاز به تجربه زیادی را فراهم می‌کند.
۴. سازگاری با محیط‌های مختلف: این فلزیاب در محیط‌های مختلفی مانند زمین‌های معدنی، جنگل‌ها، شن و ماسه، و حتی زیر آب قابل استفاده است.
عمق زنی فلزیاب مانتیکور از شرکت مینلب استرالیا یک ابزار قدرتمند و مطمئن برای اکتشاف گنج‌ها و اقناعات مخفی در عمق‌های زمینی است. این محصول با ترکیب عمق کاوش بالا، دقت تشخیص فوق‌العاده، و سهولت استفاده، گزینه‌ی ایده‌آلی برای هر کاوشگر و گنج‌یابی علاقه‌مندی است.
عمق زنی مانتیکور 09904455400

عمق زنی مانتیکور خریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

معرفی مانتیکور اورجینال ماینلب

فلزیاب مانتیکور ماینلب استرالیا یک دستگاه و نقطه زن قدرتمند و سریع است که بعد از اکوناکس ۹۰۰ و ۸۰۰  تولید شد و نسبت به این دو سیستم ۵۰ درصد ارتقاء پیدا کرده است کاوشگرانی که می‌توانند با فلزیاب Manticore کار کنند، به راحتی به تمام اهداف خود دست پیدا می‌کنند.

محصولات شرکت ماینلب مانند طلایاب مانتیکور از لحاظ شکل و ظاهر بسیار عالی و جمع و جور طراحی شده است و به راحتی جمع می شود و کاوشگران می توانند به تمام مناطق با خود حمل کنند. بدون اینکه کسی متوجه شود و وزن آن بسیار کم است.

فناوری Multi-IQ و چند فرکانسه  در دستگاه فلزیاب مانتیکور، باعث افزایش قدرت و حساسیت آن می‌شود. لوپ ها مانتیکور به خوبی این قدرت و حساسیت را گسترش می‌دهند و به کاربر این امکان را می‌دهند تا در محدوده بسیار بزرگی به دنبال اشیاء گرانبها بگردد. با استفاده از این دستگاه، کاوشگران می‌توانند به راحتی به کاوش خود ادامه دهند و از قابلیت اطمینان دستگاه برای اطلاع از وجود گنج در زمین خود اطمینان حاصل کنند.

عمق زنی مانتیکور 09904455400

عمق زنی مانتیکور خریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

این دستگاه دارای حالت های کاربری زیر است و به راحتی می توانید تنظیمات آن‌ها را تغییر دهید:

  • عمومی چندمنظوره
  • سریع چندمنظوره
  • بازدارنده های پایین چند منظوره
  • بازدارنده‌های بالا چندمنظوره
  • زباله / رد
  • ساحل عمومی
  • بازدارنده های پایین ساحل
  • عمیق ساحل
  • ساحل موج و آب دریا
  • طلا عمومی

لوپ بزرگ فلزیاب مانتیکور

شرکت ماینلب برای ارتقاء فلزیاب مانتیکور یک لوپ بزرگ برای این سیستم در تاریخ مهر ۱۴۰۲ وارد بازار کرده است که خوشبختانه این لوپ قادر است از لحاظ کارآیی عملکرد این فلزیاب را چند برابر می کند.

لوپ فلزیاب مانتیکور ۱۵ اینجی است که بزرگ ترین کویل این دستگاه می باشد.

کاوشگرانی که این سیستم را خریداری کردند می توانند لوپ بزرگ مانتیکور را از شرکت فلزیاب آسیامدرن دریافت کنند.

فلزیاب آسیامدرن  فلزیاب مانتیکور را به صورت اورجینال همراه با تست و همچنین آموزش به کاوشگران ارائه می دهد برای خرید این سیستم می توانید هر چه سریعتر اقدام کنید.

فلزیاب مانتیکور برای عمق های پایین در جهان تک است و هیچ فلزیاب و طلایابی نمی تواند رقیب این دستگاه شود.

بی شک پیشرفته ترین سیستم ماینلب مانتیکور است که با استفاده از فناوری ویژه خود در بین همه محبوب شده است.

 

کاتالوگ فلزیاب مانتیکور manticore

دفترچه  فارسی مانتیکور (Manticore) به زبان فارسی و انگلیسی، یکی از مولفه‌های حیاتی برای هر کاوشگر است. افرادی که به میدان کاوش می‌روند، قبل از شروع به کاوش، باید این آموزش‌ها را به طور کامل درک کرده و با دستگاه آشنا شوند.

یکی از نکات بسیار مهمی که مشتریان و جویندگان باید به آن توجه کنند، بلد نبودن آموزش کامل در استفاده از دستگاه فلزیاب است؛ زیرا این موضوع می‌تواند منجر به دسترسی به نتیجه مطلوب نمی شود

برای راحتی کار به دوستان، دفترچه‌های انگلیسی و فارسی توسط سایت رسمی MineLab آماده شده است تا شما با تمامی امکانات و حالات سیستم به راحتی آشنا شوید.

قیمت دستگاه مانتیکور شرکت ماینلب

فلزیاب مانتیکور اورجینال شرکت ماینلب استرالیا یکی از بهترین سیستم های حال حاضر در جهان است این طلایاب به نسبت کارآیی و عملکردی که دارد دارای قیمت بسیار پایین است که تمامی کاوشگران می توانند به خرید آن اقدام کنند.

قیمت فلزیاب مانتیکور در بازار این به صورت دلار و یا درهم است و در نوسان است برای اطلاع دقیق از قیمت می توانید با شرکت فلزیاب آ سیامدرن در ارتباط باشید تا قیمت این سیستم را با بهترین قیمت در اختیار شما مصرف کننده های عزیز قرار دهد.

اورجینال بودن محصولات مانتیکور استرالیا شرکت ماینلب خیلی مهم است و حتما از شرکت های معتبر دریافت کنید تا محصولات تقلبی و فیک را تحویل شما ندهند.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیابدستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *