مقالات فلزیاب

فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰

 دستگاه GPZ 7000 09904455400

فلزیاب جی پی زد۷۰۰

<p>فلزیاب جی پی زد ۷۰۰۰ جی پی زد ۷۰۰۰ یکی از بهترین و دقیق‌ترین فلزیاب‌های موجود در بازار است که با داشتن قابلیت تفکیک بالا و دقیقی، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و با دقت بیشتری به دنبال فلزات بگردید.جی پی ۷۰۰۰ با داشتن عمق کاوش ۳ متر، قادر است تا فلزات را در عمق‌های گوناگون پیدا کند. همچنین، با قابلیت تنظیم حساسیت و صدای قوی‌تری که دارد، به شما کمک می‌کند تا به راحتی به دنبال فلزات بگردید.

عمق زنی جی پی ۷۰۰۰:

با اینکه فلزیاب نقطه زن جی پی زِد ۷۰۰۰ قابلیت عمق کاوش ۳ متر را دارد، اما می‌تواند فلزات را در عمق‌های بیشتری نیز پیدا کند. برای مثال، در برخی موارد، این فلزیاب قادر است تا فلزات را در عمق ۵ متری پیدا کند. این قابلیت وسیع بودن عمق کاوش، این فلزیاب را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

 

 

 

 دستگاه GPZ 7000 09904455400

دستگاه GPZ 7000 خریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

قسمتی از متن دفترچه راهنمای فارسی فلزیاب Minelab GPZ 7000 را با هم مرور کنیم:

راه اندازی سریع به آسانی به کمک ۶ مرحله ی ذیل انجام می شود.
زمانی که دستگاه کاوشگر برای نخستین بار روشن می شود و یا پس از یک مرتبه Reset All (تنظیم مجدد همه ی گزینه ها )، شما ناگزیر به تنظیم زبان و واحد های وزن و طول خواهید بود . همچنین بایستی پیش از ظاهر شدن صفحه ی کاوش (ردیابی )محدوده ی زمانی را نیز تنظیم نمایید:

مراحل:
۱- روشن کردن :
دکمه ی Power روی کنترل پنل را فشار دهید . پس از نمایان شدن صفحه ی اصلی ، صفحه ی Detect (ردیابی کاوش )ظاهر خواهد شد.

۲- انتخاب راه اندازی سریع :
نخستین گزینه در صفحه ی Detect ، گزینه ی راه اندازی سریع Quick Start می باشد . دکمه ی Select را جهت مشاهده مجموعه راهنمایی های مربوط به این گزینه فشار دهید.

۳- تنظیم مجدد تنظیمات مربوطه:
زمانی که درصدد انتخاب یک زینه می باشید ، گزینه ی Reset Audio and Detection Setting (یعنی تنظیم مجدد صدا و بخش تنظیمات کاوشگر )را انتخاب نمایید.

۴- برطرف نمودن نویز ها:
این کار را می توانید با مراجعه به راهنماها انجام دهید که در صفحات بعدی نیز به طور کامل توضیح داده شده است.

 

 

 

 دستگاه GPZ 7000 09904455400

دستگاه GPZ 7000 خریدوفروش در یاور فلریاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

۵- راه اندازی سریع:
بالانس کردن و هم تراز نمودن سریع دستگاه با سطح زمین را می توانید توسط دستورالعمل های نشان داده شده در صفحه نمایش انجام دهید . آنچه در این جا حائز اهمیت است نزدیک نمودن کامل کویل دستگاه به سطح زمین (تا حد امکان )و حرکت مکرر آن در همه ی جهات در نقطه مورد نظر بر روی سطح زمین می باشد . در این حال ، صدا به سرعت قطع می گردد (توضیحات کامل در صفحات و بخش های بعدی آمده است).

۶- آغاز کاوش:
در صورتی که پس از تغییر تنظیمات بخش های مختلف دستگاه ، در هنگام استفاده از آن دچار مشکل شدید مجددا از بخش راهنمای Quick Start جهت تنظیم مجدد دستگاه و بازگشت به عملیات کاوش استفاده نمایید.

قیمت دستگاه فلزیاب جی پی ۷۰۰۰

دستگاه فلزیاب GPZ 7000 به روزترین سیستم ساخته شده توسط شرکت Minelab استرالیا است که نسخه بروز سری قبلی خود یعنی GPX 5000 می‌باشد و قادر است تا عمق ۲ متر نفوذ کرده و فلزات بی ارزش و با ارزش را شناسایی و تشخیص دهد. قابلیت حذف ذرات بالای این دستگاه آن را به یکی از بهترین دستگاه های نقطه زن در جهان تبدیل کرده است. دستگاه GPZ 7000 از قیمت بالایی برخوردار است که به همین دلیل کمتر کسی برای دستگاه و نقطه زن ۲ متری حاضر به پرداخت مبلغ این دستگاه است. برای خرید، فروش و تعمیر انواع دستگاه های فلزیاب و گنج یاب با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید. شرکت آسیامدرن با ۲۰ سال سابقه ی کار در زمینه ی خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند. همچنین میتوانید با بهترین قیمت فلزیاب مناسب خود را تهیه نمائید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیابدستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *