فلزیاب

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

در ادامه این مقاله قصد داریم که دستگاه های گنج یاب ایرانی را برای شما بیشتر شرح دهیم . همچنین با قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی تا حدودی آشنا میشوید . شرکت آسیا مدرن دارای انواع ایرانی و خارجی فلزیاب میباشد و انواع خارجی آن ها با توجه به نرخ ارز دارای نوسان قیمت میباشد که شما با تماس با کارشناسان ما به قیمت روز انواع فلزات آگاه میشوید .

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

دستگاه های فلزیاب حرفه ای از سیستم پالسی بهره می برند. این دستگاه ها می توانند فلزات را در عمق های بالاتر از سه و نیم متر هم کاوش کنند. این دستگاه ها می توانند با استفاده از لوپ های مختلف میزان دقت و قدرت کاوش خودشان را هم تغییر دهند.

در نمونه های حرفه ای باید طلایاب شما مجهز به سیستم تفکیک فلزات با ارزش از کم ارزش هم باشد. فلزاتی مانند طلا، نقره، مس و مفرق را به صورت جداگانه شناسایی و کاوش کند. این کار باعث می شود شما به راحتی به هدف برسید.

ثبات دستگاه های حرفه ای هم بسیار نکته مهمی است که باعث می شود این دستگاه ها در شرایط مختلف عملکرد یکسانی داشته باشند. این بالانس با زدن یک دکمه در این دستگاه ها میسر می شود.

فلزیابی

صنعت فلزیابی هم مانند تمام صنایع دیگر در این سالها بسیار پیشرفت کرده است. در این صنعت دستگاه هایی تولید می شوند که می توانند در صنعت توریسم و تفریحات ساحلی کارآمد باشند. اما نمی توانند در دفینه یابی کارایی خای داشته باشند.

دستگاه های دیگری هم برای امنیت فروشگاه ها و بازرسی بدنی ساخته می شوند. که می توانند کارایی مناسبی داشته باشند. اما این دستگاه ها هم در گنجیابی کارایی ندارند. در واقع تمام فلزیاب هایی که با این شرایط تولید می شوند از سیستم وی ال اف بهره می برند که به سیستم فرکانس کوتاه هم معروف است . فلزیاب هایی هستند که دفینه یابی نمی کنند.

گنج یابی

فلزیاب فوق حرفه ای و پیشرفته نیز در نوع فلزیاب تصویری و آنتن راداری یا فلزیاب ترکیبی یا فلزیاب چندکاره نیز به بازار فلزیاب ارائه می شود که مجهز به انواع سنسور ها با توان عملکرد فرکانس و شعشعات الکترومغناطیس میباشد و همین نوع سیستم فرکانسی قادر است با کویل یا لوپ سیم پیچ دار نیز بصورت مجزا یا همراه سنسور نوری حرارتی یا سنسور مادون قرمز یا سنسور التراسونیک کار کند.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانیقدرت طلا یاب

قدرت فلزیاب حرفه ای یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب به نوع عملکرد آن بستگی دارد. اما قدرت این فلزیاب به داشتن اطلاعات از نوع عملکرد فلزیاب نیز وابسته است. و کار کردن با یک فلزیاب حرفه ای باید با دقت به انجام برسد.

چرا که این دستگاه برای کار حرفه ای طراحی شده است و کار آن به مراحل دقیق شرایط تشخیص هدف به نسبت نوع مواد معدنی و منابع صحنه کار و وضعیت آلیاژ هدف وابسته است و این ایجاد ارتباط به قدرت کار اپراتور فلزیاب یا رادار زمینی دستی یا معدن یاب وابسته است.

بهترین فلزیاب

بهترین فلزیاب یا Professional Metal Detector در نوع ساختار مدار خود می تواند از باتری های کوچک نیز استفاده کند زیرا قطعات الکترونیک جدید بسیار ریز و با قدرت بالا و عملکرد و کیفیت عالی می باشد. و کارکرد قطعات الکترونیک جدید که در طراحی فلزیاب حرف های پیشرفته فرکانسی استفاده می شود به نسبت نوع و مدل خود بسیار بهتر عمل می کند.

این فلزیاب ها دارای ابعاد کوچکتر به نسبت دیگر فلزیاب های مغناطیسی میی باشد و از آنجا که در دستگاه های فلزیاب فرکانسی طبق اصول رادار می توان از کویل یا لوپ استفاده نمی کند و سنسورهایی با کارکرد جریان فرکانس کار می کند همچنین حمل و نقل این دسته از فلزیاب به علت وزن سبک آن آسان تر بوده.

انواع فلزیابهای حرفه ای

فوق پیشرفته ترین فلزیاب های امروزه در بازار جهانی از نوع فلزیاب فرکانسی ، فرکانس القایی ، فلزیاب جذبی و رادار زمینی دستی با تنظیمات تفکیک و تشخیص EDIT یا VDI DISC و سطح و حجم ترشهولد THRESHOLD یا تارگت ایکس TARGET X میباشد.
شما عزیزان میتوانید با تماس با کارشناسان شرکت آسیامدرن از قیمت های به روز فلزیاب های ایرانی و خارجی مطلع شوید .

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانیادرس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan
تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  
@karshenas_zarshenasan    
شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰
جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.
گنج یابی
زرشناسان
پینترست
 سایت سوالکده
 فلزیاب های برتر دنیا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *