ردیاب, فلزیاب

ردیاب ال راد

ردیاب ال راد 09904455400

ردیاب ال راد

ردیاب ال راد | L RODS محصول شرکت GDI یونان می باشد. این ردیاب دارای ۲ انتن و پاور ماژول می باشد. پاورماژول این ردیاب به کمر وصل می شود و کاوشگران می تواند حجم فلز را بصورت گرم و کیلوگرم روی یونیت کمری مشخص کنند. ردیاب ال راد | L RODS توانایی کاوش تا عمق ۵ متر وشعاع ۴۰۰ متر را دارا می باشد. در این ردیاب با قراردادن خوراک در کف دست نوع فلز  مورد ردیابی را برای دستگاه مشخص می کنید.

 

ردیاب ال راد09904455400

ردیاب ال راد
خرید و فروش فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

نکات زیر را هنگام کار با ردیاب خوراکی ال راد در نظر داشته باشید:

  • سعی کنید فلز نمونه خوراک دستگاه با افراد دیگر تماس نداشته باشد.
  • توجه داشته باشید که خوراک نمونه دستگاه در مجاورت فلزات دیگر قرار نگیرد.
  • وزن نمونه خوراک کمتر از ۵ گرم نباشد.
  • حواستان باشد که در پایان کاوش، نمونه خوراک را از دستگاه خارج کنید

 

استفاده همزمان از دو نوع سیگنال و چند ساختار:

طلایاب ال آر ال ۱۰۰۰ به طور همزمان از دو نوع سیگنال و چند ساختار استفاده می کند. این قابلیت دستگاه ردیاب ال آر ال ۱۰۰۰ را به یک ردیاب قدرتمند تبدیل کرده است. با این سیستم کاربران به راحتی قادر خواهند بود اهداف را در شعاع عملکرد این دستگاه ردیابی کنند.

 

ردیاب ال راد09904455400

ردیاب ال راد
خرید و فروش فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

بالانس زمین در طلایاب LRL 1000:

در فلزیاب LRL 1000 قابلیت گراند بالانس دقیق تمام ذرات و آلودگی های خاک را برطرف می کند و اپراتور می تواند به راحتی فلز مورد نظر را جست و جو کند. بالانس زمین در ال آر ال ۱۰۰۰ مشکلی را که بسیاری از ردیاب های موجود وجود دارد برطرف می کند و این اطمینان خاطر را به کاوشگر می دهد تا هدف مورد نظر را با اطمینان کاوش کند. این ردیاب دارای باتری قدرتمند ۹ ولتی می باشد که میتاونید بدون وقفه مدت زمان زیادی از ان استفاده کنید بدون اینکه نگران این باشید که باتری این دستگاه ضعیف و تمام شود . از سوی دیگر کم حجم بودن و جمع و جور بودن این دستگاه سبب شده تا بتوانید آنرا در هر مکانی که می خواهید ببرید و کاوش انجام دهید

 

آموزش کار با ردیاب ال راد

دفترچه آموزش گام به گام کار با ردیاب ال راد موجود است. این دفترچه توسط شرکت آسیا مدرن ترجمه شده است و در اختیار شما عزیزان و مشتریان گرامی قرار خواهد گرفت. عزیزانی که از شرکت آسیا مدرن خرید خود را انجام می دهند، همراه با محصول اصلی، دفترچه راهنمای کار با فلزیاب را نیز به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. با مطالعه دفترچه راهنمای ردیاب ال راد به صورت کامل، آموزش کار با این دستگاه را یاد خواهید گرفت و خواهید توانست از تمامی آپشن های این سیستم استفاده کنید. همچنین، در صورت خرید از شرکت آسیا مدرن آموزش کار با این دستگاه فلزیاب به صورت رایگان توسط اپراتور حرفه ‌ای به مشتریان داده می‌ شود.

 

ردیاب ال راد09904455400

ردیاب ال راد
خرید و فروش فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

 

فاکتور های زیادی برای خرید دستگاه فلزیاب یا گنج یاب و انتخاب نهایی وجود دارد که :

برخی از آن ها متاسفانه در باور ما جای گرفته اند و شاید بخشی از آن به دلیل محدودیت استفاده از سیستم های قدرتمند تر باشد . که تنها در بازار های جهانی عرضه می شوند. مثلا مدام می شنویم دستگاه هایی که قیمت بالاتری داشته باشند می توانند . کیفیت کار بالا تر داشته و در واقع تشخیص نوع فلز را تضمین می کنند . در صورتی که این طور نیست. حتی برخی از مدل ها ممکن است قیمتی واقعی در بازار ایران نداشته باشند. در نتیجه باید بدانید که فلزیاب های صرفا گران ایده آل شما نخواهند بود.

 

نمایندگی فلزیاب شرکت آسیا مدرن :

فروش فلزیاب های اورجینال ، با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما شرکت آسیا مدرن دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر قبل خرید

  1. دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
  2. تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها
  3. آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما

 

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت آسیا مدرن است که دارای ۲۰سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت آسیا مدرن مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰ تماس بگیرید و با مهندسین شرکت آسیا مدرن در ارتباط باشید.

 

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

دفتر خرید فلزیاب

دفتر خرید و فروش فلزیاب

خرید گنجیاب

خرید طلایاب

فلزیاب – طلایاب

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *