سنسور

سنسور طلایاب گوشی

سنسور طلایاب گوشی

 

 

سنسور طلایاب گوشی

سنسور طلایاب گوشی

 

 

سنسور طلایاب اندروید : با دانلود و نصب این برنامه می توانید اندروید خود را به دستگاه چن صد میلیون تبدیل کنید. (البته روی کاغذ و نه در واقعیت ) برای کارکرد این برنامه نیاز هست در گوشی شما سنسور مغناطیسی وجود داشته باشد. فقط کافیست برنامه را باز کنید و آن را در اطراف حرکت دهید.

اگر این برنامه را در خارج از منزل و به دور از مواد آهنی موجود در محیط خانه استفاده کنید. فلزات واقعی را پیدا خواهید کرد . البته این حقیقت وجود دارد فلزیاب اندروید هیج وقت نمی تواند. جای فلزیاب های بزرگ و اصلی را بگیرد و برای یافتن اشیای کوچک و مصارف خانگی کاربرد دارد.

 

 

 

سنسور طلایاب گوشی

سنسور طلایاب گوشی

 

 

نرم افزار فلزیاب Metal Detector

این طلایاب اندروید یک ابزار مفید برای گوشی به حساب می اید . اگر به دنبال فلزات در اطراف محل سکونت خود هستید. برنامه را نصب کرده و شروع به سنس محیط کنید. این برنامه با شناسایی میدان مغناطیسی در اطراف گوشی تلفن وجود فلز را تشخیص داده. که هرچه میدان مغناطیسی بزرگتر باشد لرزش و زنگ خطر برنامه هم بیشتر خواهد بود . همچنین می توانید این برنامه را برای استفاده شخصی بهینه کنید زنگ یا لرزش برنامه را تغییر دهید و متناسب با سلیقه خود طبقه بندی کنید.

 

 

ویژگی های برنامه

-تشخیص فلز از طریق میدان مغناطیسی
– لرزش یا پخش صدا هنگام افزایش میدان مغناطیسی
– تنظیمات محدودیت زنگ خطر ، صدای بوق و لرزش
– به زبان های انگلیسی ، عربی ، چینی ، هلندی ، فرانسوی ، آلمانی ، ایتالیایی ، پرتغالی ، روسی ، اسپانیایی و ترکی می توان تنظیم کرد.

 

 

 

سنسور طلایاب گوشی

سنسور طلایاب گوشی

 

 

 

نرم افزار فلزیاب UT Metal Detector

این برنامه فلزیاب از سنسور مغناطیسی دستگاه های شما برای اندازه گیری مقادیر میدان مغناطیسی استفاده می کند. و هر Android را به یک فلزیاب واقعی تبدیل می کند. داده ها با میکرو تسلا نمایش داده می شوند. ۱μT = 10 میلی گرم (میلی گاوس). میدان مغناطیسی در طبیعت از ۲۵ تا ۶۵ میکرو تایو (۰.۲۵ تا ۰.۶۵ گرم) است. هر اندازه گیری بالاتر نشان از وجود فلز در اطراف گوشی می باشد . وقتی فلز در اطراف گوشی وجود داشته باشد ، میدان مغناطیسی افزایش می یابد. برنامه به بهترین وجهی مواد فرومغناطیسی مانند آهن را شناسایی می کند. و نمی تواند مواد غیر فرومغناطیسی مانند آلومینیوم را تشخیص دهد. این برنامه در تشخیص فلزات با فاصله حداکثر ۱۵ سانتی متر بهترین عملکرد را دارد.

استفاده از برنامه فلزیاب ساده است ، فقط آن را باز کرده و به اطراف حرکت دهید تا کاوش را شروع کنید . اگر مقادیر میدان مغناطیسی افزایش یابد ، فلز در منطقه وجود دارد. دقت برنامه کاملاً به حسگر مغناطیسی دستگاه گوشی اندروید شما وابسته است و به دلیل امواج الکترومغناطیسی تحت تأثیر تجهیزات الکتریکی مانند تلویزیون ، رایانه های شخصی قرار دارد.

 

طلایاب اندروید pl.netigen

فلزیاب اندروید برنامه ای است که با اندازه گیری مقدار میدان مغناطیسی ، وجود فلز را در همان نزدیکی تشخیص می دهد. این ابزار مفید از حسگر مغناطیسی داخلی دستگاه همراه شما استفاده می کند و سطح میدان مغناطیسی را در μT (میکروتسلا) نشان می دهد. سطح میدان مغناطیسی (EMF) در طبیعت حدود ۴۹ μT (میکرو تسلا) یا ۴۹۰ میلی گرم (میلی گاوس) است. ۱μT = 10 میلی گرم اگر فلز نزدیک باشد ، مقدار میدان مغناطیسی افزایش می یابد.

نرم افزار اجازه می دهد هر جسم فلزی در منطقه شناسایی شود. ، زیرا تمام فلزات میدان مغناطیسی تولید می کنند که قدرت را می توان با این ابزار اندازه گیری کرد.

استفاده از این نرم افزار کاملاً ساده است: این برنامه را روی دستگاه همراه خود راه اندازی کنید و با آن به اطراف بروید . خواهید دید که سطح میدان مغناطیسی نشان داده شده روی صفحه دائماً در حال نوسان است. خطوط رنگارنگ نشان دهنده سه بعد هستند و اعداد در بالا مقدار سطح میدان مغناطیسی (EMF) را نشان می دهد. نمودار افزایش می یابد و دستگاه مرتعش می شود و صداهای مربوط به نزدیک بودن فلز را ایجاد می کند. در تنظیمات می توانید حساسیت لرزش و جلوه های صوتی را تغییر دهید.

شما ممکن است از  نرم افزار فلزیاب برای یافتن سیم های برق در دیوارها (مانند گل میخ) ، لوله های آهنی روی زمین استفاده کنید …

 

 

 

سنسور طلایاب گوشی

سنسور طلایاب گوشی

 

 

 

درس کانال تلگرام محصولات و لیست قیمت محصولات   @zarshenasan

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها :  

@karshenas_zarshenasan    

 

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب مهندس کیان پور : ۰۹۱۲۲۳۰۲۲۱۵

جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیاب دستگاه فلزیاب  خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق

راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

شماره تماس :۰۹۱۰۰۰۶۱۳۸۸

گنج یابی

 فلزیاب های برتر دنیا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *