مقالات فلزیاب

فلزیاب دیانا

فلزیاب دیانا 09904455400

فلزیاب دیانا

فلزیاب دیانا (Diana) یکی از دستگاه‌های پیشرفته فلزیاب بوقی است که به دلیل ویژگی‌های خاص خود، مورد استفاده کاربران حرفه‌ای و علاقمندان به کشف فلزات قرار می‌گیرد. این فلزیاب با داشتن ویژگی‌هایی مانند قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های بالا، قابل استفاده در محیط‌های مختلف مانند خاک، شن، ماسه و غیره، قابلیت تنظیم حساسیت و حالت جستجویی، مناسب برای کاربردهای متعددی مانند کشف سکه، طلا، الماس، جواهر، اشیاء باستانی و غیره است.

همچنین،با داشتن سیستم تعقیب هدف، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با دقت بالا به کشف فلزات بپردازند. این دستگاه با داشتن قابلیت تشخیص نوع فلز، به کاربران این امکان را می‌دهد تا نوع فلز را شناسایی کرده و بر اساس آن تصمیمات لازم را بگیرند.

 

 

فلزیاب دیانا 09904455400

فلزیاب دیانا خریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

آیا فلزیاب دیانا قابلیت تشخیص فلزات در زیر آب را دارد؟

برای استفاده در زیر آب مناسب نیست. این دستگاه برای کار در شرایط خشک و در محیط‌های خاکی طراحی شده است و در صورت استفاده در زیر آب، ممکن است خراب شود. همچنین، آب می‌تواند به سیستم الکترونیکی فلزیاب آسیب برساند و باعث خرابی دستگاه شود.

بنابراین، برای کشف فلزات در زیر آب، باید از دستگاه‌های فلزیابی استفاده کرد که برای کار در شرایط آبی طراحی شده‌اند. این دستگاه‌ها باید دارای ویژگی‌هایی مانند محافظت در برابر آب، قابلیت استفاده در عمق‌های آبی، قابلیت تشخیص نوع فلزات و غیره باشند. همچنین، باید توجه داشت که کاربرد این دستگاه‌ها برای کشف فلزات در زیر آب نیز ممکن است با محدودیت‌هایی مواجه شود و باید با توجه به شرایط محیطی و نوع فلزات مورد نظر، دستگاه مناسبی انتخاب شود.

 

 

 

فلزیاب دیانا 09904455400

فلزیاب دیانا خریدوفروش در یاور فلزیاب ۰۹۹۰۴۴۵۵۴۰۰

مزایای فلزیاب دیانا

۱. قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های بالا:  با داشتن تکنولوژی پالسی، قابلیت تشخیص فلزات در عمق‌های بالایی را دارد و برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا فلزات را در عمق‌هایی تا حدود ۵ متر شناسایی کنند.

۲. قابلیت تشخیص نوع فلز:با داشتن قابلیت تشخیص نوع فلز، به کاربران این امکان را می‌دهد تا نوع فلز را شناسایی کرده و بر اساس آن تصمیمات لازم را بگیرند.

۳. قابلیت تنظیم حساسیت: با داشتن قابلیت تنظیم حساسیت، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تنظیمات دستگاه را مطابق با نیاز خود تغییر دهند.

۴. قابل استفاده در محیط‌های مختلف:  با داشتن قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف مانند خاک، شن، ماسه و غیره، مناسب برای کاربردهای مختلفی مانند کشف طلا، سکه، جواهر و غیره است.

۵. قابلیت تعقیب هدف: با داشتن سیستم تعقیب هدف، به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت و با دقت بالا به کشف فلزات بپردازند.

۶. صفحه نمایش بزرگ:  با داشتن صفحه نمایش LCD بزرگ، به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مختلفی مانند نوع فلز، عمق فلز، نمودار طیفی و غیره را بر روی صفحه نمایش مشاهده کنند.

چگونه از دستگاه فلزیاب دیانا استفاده کنم؟

استفاده از دستگاه نیازمند شناخت درست و دقیق از اجزای دستگاه و روش‌های کار با آن است. در ادامه توضیحاتی درباره روش کار با دستگاه فلزیاب دیانا برای شما می‌آورم:

۱. نصب باتری: در ابتدا شما باید باتری‌های دستگاه را نصب کنید. روشن کردن دستگاه با دکمه روشن و خاموش دستگاه انجام می‌شود.

۲. تنظیم حساسیت: پس از روشن شدن دستگاه، می‌توانید حساسیت دستگاه را تنظیم کنید. برای این کار قابلیت تنظیم حساسیت در دستگاه وجود دارد که می‌توانید آن را به میزان مورد نظر خود تنظیم کنید.

۳. قرار دادن دستگاه روی زمین: پس از تنظیم حساسیت دستگاه، باید آن را روی زمین قرار دهید. برای این کار می‌توانید دستگاه را با دست خود بلند کرده و روی زمین قرار دهید یا از قابلیت استفاده از پایه‌هایی که در کنار دستگاه قرار دارند، استفاده کنید.

۴. جستجوی فلزات: پس از قرار دادن دستگاه روی زمین، می‌توانید با حرکت دادن دستگاه به سمت محلی که فکر می‌کنید فلزی در آنجا وجود دارد، جستجو کنید. هنگامی که دستگاه فلزی را شناسایی کند، با صدایی که از دستگاه خارج می‌شود، به شما اعلام می‌شود.

۵. تعیین عمق فلز: پس از شناسایی فلز، با تکیه بر قابلیت تعیین عمق دستگاه، می‌توانید عمق دقیق فلزی که تحت زمین فراوان است را تعیین کنید.

در نهایت، باید به این نکته توجه کنید که استفاده از دستگاه نیازمند تجربه و تمرین است. بهتر است پیش از شروع به کار با دستگاه، با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای دستگاه و آشنایی با اجزای آن، آمادگی لازم را پیدا کنید.

از ویژگی های شرکت آسیا مدرن

۱: تمام دستگاه های فلزیاب آسیا مدرن  دارای  گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.
۲: پاسخ گویی ۲۴ساعته تلفن ها و همکاری با مشتری ها در همه زمینه ها.
۳: تمام دستگاه ها دارای سی دی اموزشی و دفترچه فارسی میباشد.
۴: هر دستگاهی هنگام فروش با تست در خاک در حضوری مشتری انجام می شود.

قیمت دستگاه گنج یاب ایرانی

اگر شما کاربران گرامی به دنبال بهترین نمایندگی فلزیاب در تهران هستید میتوانید از طریق لینک مربوط اقدام به خرید نمایید . جهت تعمیر فلزیاب و ارتقا فلزیاب و فروش فلزیابدستگاه فلزیاب خود چه به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانید از طریق
راه های ارتباطی شرکت آسیا مدرن با ما در ارتباط باشید.

اینستا گرام آسیا مدرن

تلگرام آسیا مدرن

سوالکده(سوالات متداول فلزیاب)

معرفی نمایندگی خرید و فروش فلزیاب

بهترین دستگاه نقطه زن طلا

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید فلزیاب وانواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *